Hop til indhold
Møffe

Thai massage Rugårdsvej 566C

Recommended Posts

Så var man forbi dette sted for første og nok også sidste... Da hun lukkede mig ind af døren rullede hun med øjnene til himlen -hmm... Havde bestilt 1 times massage -hun blev ved at spørge til "ekstra" ligesom om hun ikke forstod det jeg sagde (trods hun forstod og talte udmærket dansk) buttet og rimelige bryster -hun havde sådan en tætsættende sort kjole på og ik andet... Jeg fik smit mig på maven på sengen, og hun begynde massagen med god kraft på ryg og skulder -hun havde lagt et håndklæde over røv -som hun så satte sig på -jeg kunne godt mærke igennem, at hun sgu gned fitten lidet frem og tilbage -men dog kun kortvarigt -også senere igen -men ellers ingen pirring eller tilnærmelse af "juvelerne" -hun blev ved med at massere ryggen måske ½time -og til sidst sagde jeg hvad med benene -svar "jaja fuldbody massage" -jeg tænkte: "så hun du da travlt, hvis du skal være ligeså grundig med resten" det var hun så ikke på nogen måde -ret overfladisk massage af ben -og så "vend om" -der var hænderne der lige fik en hurtig omgang -og så satte hun sig ned i mellem mine ben -tog godt med olie på hænderne -også fik lår og underben en ordentlig sjasketur -i mens hun så begynde, at nærme sig pikkeman -der lå nok så sød og sov -hun tog lige fingrene en gang under nosserne -det kilde så nice -og jeg kikke på hende, men hun lod som ingen ting... -så tog hun om min pik ganske let -"handjob?" sagde hun -men jeg sagde "naa så skal det være sex -ok. smilte hun så du betaler 800kr. mere (havde betalt 500kr. for massagen) så jeg sagde det er for dyrt -hun forklarede det med fp kostede 1600kr. for 1 time -men jeg skulle jo ikke havde en time fp -det blev hun sur over -og jeg tilbød hende 500kr. mere (1000kr. i det hele) hvilket blev svaret "det kan jeg ikke" -nej men så "nej tak" sagde jeg også var massagen slut -under 50 minutter alt i alt -det konstateret jeg så overfor hende, hvilket gjorde hende rasende -hun sagde "jeg giver dig god massage?" -"ja 45 minutter" -hun tog mig hen til hendes vække ur -og pegede -tilfældigvis havde jeg sat min mobilur alarm til en time -som jeg så viste hende -hun fnyste og forsøgt at sige et eller andet -og ville smide mig ud -jeg takkede og gik frivilligt...

https://annoncelight.dk/showad/318558

Jeg er lidt ærgerligt på hendes facon på det -hun var min type og da hun brugte sin fis igennem håndklædet -var jeg sgu solgt -jeg prøvede at være venlig og i mødekommen -men hun havde besluttet sig til prisen -ikke stod til forhandling -hvilket er fair nok -men tænker hendes attitude fra start og pludselig vrede -afspejler, at det nok ikke er første gang -det har givet problemer, at dels forlange overpris (i forhold til tilsvarende andre steder) og så cutte af tiden...

Men i mens jeg lå og fik massage kom det en anden kunne i værelset ved siden af -han begyndte hurtig at stønne højt -og en kvinde klynkkede -det gjorde da stemningen blev hyggelig -så længe det varede -han var uden længe før jeg kom om på ryggen -men jeg tror han var mere tilfreds end jeg. Sådan er det så meget... Bedre held næste gang tsk...tsk.....tsk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indlæg omkring Rugaardsvej 566, Odense ! 
Lidt træls læsning - især da andre jo har haft OK oplevelser derfra :wink:

Kan du indikere om det er pigen på billederne??

- eller er de fake ??

T/- 

Redigeret af Tranporter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tranporter skrev, for 15 minutter siden:

Tak for indlæg omkring Rugaardsvej 566, Odense ! 
Lidt træls læsning - især da andre jo har haft OK oplevelser derfra :wink:

Kan du indikere om det er pigen på billederne??

- eller er de fake ??

T/- 

-Muligvis hende på 3. billede er hende, hvis det er hende på de andre billeder er det nogle kg. siden da hun er ret "kvabset" -det er jo andre piger på adressen også. Måske hun havde en dårlig dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for noget, men du ville havde fået fp, massage med mere for 1300, hvilket egentlig er en ok pris hvis du kigger andre steder i Odense, at hun bliver lidt muggen over at du kun vil betale 1000 er vel egentligt ok?

Hvad ville du sige til at mens du er på arbejde pludselig får besked om at du lige er gået 30kr ned i timen, hvor entusiastisk ville du være?

Og nu vil jeg nok blive haglet ned om at jeg taler pigens sag, og det er ok, jeg kender hende ikke, men kender andre i samme erhverv, og jeg må indrømme at jeg skammer mig lidt, engang imellem, over hvor dårlige vi kunder er til at læse hvad der står i annoncer.

Den pige du skriver om har ikke pris på sin side, men hvis du havde spurgt til fp fra start ville du nok have fået den oplyst.

Til sidst men ikke mindst, behandle pigerne med den respekt de fortjener,de gør et arbejde som vi nyder godt af!

PS jeg siger ikke at trådstarter ikke behandle hende med respekt.

God dag til alle.

Redigeret af Cep011
Manglende mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, for 37 minutter siden:

"Ikke for noget, men du ville havde fået fp, massage med mere for 1300"

Nuvel på det tidspunkt, hvor hun tilbød fp for 800kr. var det jo kun kort tid tilbage -måske højest 15minutter. Og jeg ville ikke have fp fra starten -jeg kom der for massagen 1 time -ikke sexen -men havde det endt med det, havde det også været nice;-) såfremt hun ikke blev så vred...

Men vi er jo alle forskellige -jeg har min måde, at gøre tingene på -og du har din. Men uanset hvad skal de sgu ikke snyde med tiden -det finder jeg mig ikke i -og hvis det er alt for meget brok og surhed -går jeg da helle igen...;-) men det er jo altid gode ekstra penge, at tjene på sex -men når de skriver man kan få massage -kan de jo ikke tillade sig at blive fornærmet, hvis man siger nejtak til sex;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, 1 time siden:

Nej det kan de ikke, vi må jo også bare acceptere deres bud når vi vil noget mere.

-Nejda der må vi ikke "bare" -men så kan vi gå igen;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hmmmm skrev, 1 time siden:

Hvem er ellers på adressen? Anna?

https://annoncelight.dk/showad/316666

 

Jeg var hos https://annoncelight.dk/showad/318558 +kg. fra billederne i annoncen er bestemt ikke nye;-) Men den anden kvinde kunne udmærket være "Anna" og hun har jo også priser på i hendes annonce... (jeg skulle nok have kontakte hende i sted;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt alle 3 piger derude. Første gang var Be som tråden her omhandler, til en gang hurtig sex. Tror vi nåede max 2 stillinger, så røg kondomet af og jeg måtte afslutte på hendes bryster. Ikke noget at skrive hjem om syns jeg.

Andre har også anmeldt Be i Korup uden den store begejstring - senest 30/7 i år. Før det igen da hun var i Odense....heller ikke særligt positive anmeldelser.

Piya har jeg besøgt 2 gange. Dejlig fræk sex ifm. fuldpakke 30 min, men massagen var så hård at jeg nok ikke tør tage fuldpakke med hende igen :-). Der ligger en anmeldelse fra april.

Anne besøgt en enkelt gang til 30 min fuldpakke. Kedelig monoton massage og middelmodig sex. Men hun er sød at være sammen med.

Hvad sex angår er Piya klart at foretrække blandt pigerne derude, efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da heldigt du tilfældigvis havde sat dit mobilur til en time så du kunne vise hende hvor lang tid der var gået. 
 

Sådan en god gang mistro skal nok få hyggestemningen op at ringe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 6 minutter siden:

Det var da heldigt du tilfældigvis havde sat dit mobilur til en time så du kunne vise hende hvor lang tid der var gået. 
 

Sådan en god gang mistro skal nok få hyggestemningen op at ringe. 

--det var så ikke lige et tilfælde;-) Af skade bliver man klog, men sjældent rig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...