Hop til indhold

Recommended Posts

Hej !

Jeg skal snart en tur til vejle og vil gerne have en gang Thai i den forbindelse. 

Er der nogle der har friske erfaringer med disse piger ? 

Emma - https://annoncelight.dk/showad/318342 -
Der er god beskrivelse af hendes service herinde - men holder billederne ? Hvordan er hendes krop eksempelvis i forhold til Rose ? 

Nan - https://annoncelight.dk/showad/324569
Ikke meget at finde på hende herinde og kjolen dækker det meste af kroppen. Giver hun megafransk ? 

Beni - https://annoncelight.dk/showad/289021
Har fundet lidt ældre anmeldelser på hende, men spørgsmålet er om hun holder sig godt (er det gamle billeder) jeg synes at kunne sjuske mig frem til at hun nok har passeret de 40. 

Min normale grænse for kurver på mave, hofter og lår går ved Rose (ja jeg er sku krævende når jeg samtidig elsker store kasser :lol:)

Og nej er ikke bange for at tage en for holdet, men jeg bor ikke i Vejle, så hvis nogle vil byde ind med info om damerne vil det hjælpe på chancerne for et dejligt besøg i vejle :)

På forhånd mange tak ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Af de 3 ville jeg prøve Nan.

Stedet hvor Beni arbejder besøger jeg aldrig mere. Jeg besøgte BOW der for et par måneder siden. Hun er der ikke længere. Når du sms'er er det med "Mutter". Hun lovede mig noget helt andet, end hvad BOW kunne holde. Det mindede mig om, at det havde jeg prøvet en gang før på stedet med en anden thaipige. Jeg kender ikke Beni.

Emma har jeg besøgt en gang. Hun er for forsigtig med at lade folk berøre sin krop efter min mening. Hun er dog en sød pige.

Nan kender jeg ikke, men da jeg ikke af de forskellige grunde listet ovenfor vil besøge Beni og Emma, er der så Nan tilbage. I sidste uge var Anna også på stedet, hvor Nan er. Jeg lagde en kommentar om besøget herinde. Kort sagt var Anna rigtig sød, dejlig og serviceminded, så hvis Nan kan leve op til Anna, ville jeg vælge hende. Her er det også "Mutter" du skriver med, så Anna spurgte mig om hvad jeg ønskede. Det fortalte jeg hende - og jeg fik til overflod hvad jeg forventede. Så hvis stedet yder så god service, som jeg fik, ville jeg som sagt vælge Nan. 

Dog ved jeg ikke, hvilke ydelser du går efter. Jeg gik efter sex og blow uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig oplevet at Emma har været nærig med sin krop. Man kan pusse og nusse alt det man vil og hvor man vil - tror faktisk hun Forventer det…. Med hende får du en dejlig time…

Har ikke besøgt de 2 andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar ! 
Har læst om Emma's service og den lød ellers til at være god (men din oplevelse >>komfritfrem<< er selvfølgelig noteret!) . Men jeg ville egentlig gerne vide lidt om hendes krop. Jeg er ikke til for meget mave og lår. Det jeg kan se på hendes 2 billeder ser super ud. Men lægges der 5 kg til tipper det for mig  - medmindre det sidder på brysterne :P (så er det nok hende der tipper ;) ).


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke nogen petit pige, og der er lidt ekstra på både røv og lår. Men, i min verden, kompenseres det så rigeligt af hendes indlevelse og faktisk også på massagedelen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 17 timer siden:

Hun er ikke nogen petit pige, og der er lidt ekstra på både røv og lår. Men, i min verden, kompenseres det så rigeligt af hendes indlevelse og faktisk også på massagedelen..

Takker ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86
exostar skrev, for 2 timer siden:

Er emma’ billeder retvisende??

Der er mere mave, lår og røv end billeder antyder. Ikke petit thai, men god service oplevelse for mig i foråret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne86 skrev, for 11 timer siden:

Der er mere mave, lår og røv end billeder antyder. Ikke petit thai, men god service oplevelse for mig i foråret.

Takker !

Jeg endte alligevel hos Beni ! Kunne ikke lige få kontakt til Emma eller Nan. Og det var altså ikke så fantastisk. 

Det skal nok være hende på billederne. Men den smalle talje er der ikke længere. Brysterne har størrelsen og hun var sød og oplagt. Men jeg tændte ikke helt på hende, og da der skal 2 til tango blev det lidt lala. Jeg kunne selvfølgelig bare have gået da billederne ikke stemte. Men brystpartiet fangede mig :rolleyes:. Ja ja - sådan kan det gå :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, den 14.8.2021 at 01:16:

Takker !

Jeg endte alligevel hos Beni ! Kunne ikke lige få kontakt til Emma eller Nan. Og det var altså ikke så fantastisk. 

Det skal nok være hende på billederne. Men den smalle talje er der ikke længere. Brysterne har størrelsen og hun var sød og oplagt. Men jeg tændte ikke helt på hende, og da der skal 2 til tango blev det lidt lala. Jeg kunne selvfølgelig bare have gået da billederne ikke stemte. Men brystpartiet fangede mig :rolleyes:. Ja ja - sådan kan det gå :)

 

Du skulle have valgt Emma. Der har jeg fået de bedste oplevelser, og her er det ikke masagen jeg refererer til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det skulle jeg nok, Men som jeg kan forstå er der nok lidt for meget sul på hende til mig. Jeg er fuldt med på at udseende og ydelse sjældent følges ad, men hvis jeg på forhånd hved at jeg vil blive skuffet over udseende springer jeg hellere over.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Gutter

Jeg havde fornøjelsen af Nan og fortrød at jeg ikke nåede en tur mere inden hun smuttede.

Dejlig krop, god håndfuld og fantastisk massage.... inden tvivl om at hun viste hvad hun lavede og hvad angår efter massagen..... tjaa der er en god til at jeg fortrød at jeg ikke mødte hende igen inden hun smuttede ;-)

Dejlig pige på 35 år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal også være opmærksom på der er to piger ved Emma nu. Jeg kan ikke huske hvad den anden hedder, men hun er lidt mere forsigtig end Emma er, men dejlig petit og rimelig store bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, for 5 minutter siden:

Man skal også være opmærksom på der er to piger ved Emma nu. Jeg kan ikke huske hvad den anden hedder, men hun er lidt mere forsigtig end Emma er, men dejlig petit og rimelig store bryster.

Kan du sætte lidt alder på pigen. 

Da jeg så Emma var hun ældre end jeg havde regnet med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Kan du sætte lidt alder på pigen. 

Da jeg så Emma var hun ældre end jeg havde regnet med. 

Hvis det er den samme som var der forleden, så er hun mindst på alder med Emma måske en spids ældre ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 5 timer siden:

Kan du sætte lidt alder på pigen. 

Da jeg så Emma var hun ældre end jeg havde regnet med. 

Så vidt jeg husker skriver de Emma er 32 og det har hun helt sikkert været en gang. Jeg vil gætte på hun nok er omkring de 40
Den nye pige som også er der er måske en anelse yngre.

Men kan se der er delte meninger om det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...