Threesomelover 0 Skrevet 10. August, 2021 Jeg har gennem lang tid dyrket trekanter. Både fmf og mmf. Det er imidlertid svært at finde en god og stabil makker til mmf. Setuppet er simpelt. Vi finder en gp der er frisk på to fyre og giver hende en oplevelse for livet. Jeg håber at finde en makker der frisk en gang om måneden eller noget lignende og det skal helst foregå i København. Jeg er ikke til mm men er dog ikke berøringsangst. Jeg tænder meget på at se pigen blive knaldet godt og grundigt så en makker med udstyret iorden foretrækkes. Jeg er selv midt i fyrrene, høj og en smule over middel i størrelse. Pigerne jeg tænder på er spinkle piger med glimt i øjnene uden alt for meget botox. Hvis de tilbyder dp eller dvp er det en fordel. Det kunne være en pige som Mina Skriv gerne pb hvis du er interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fætter 24 Skrevet 12. August, 2021 (edited) Hvordan skriver man en pb? Redigeret 12. August, 2021 af Kinky fætter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Threesomelover 0 Skrevet 12. August, 2021 Oppe i højre hjørne er der et mail ikon! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg