Guest Jan137 Skrevet 10. August, 2021 Jeg har mødt Sophie og kan kun sige, at hun er det dejligste væsen! Hun smilte lige fra da jeg gik ind af døren, indtil jeg var ude igen - Hun er bare så skøn! Vi startede ud med et godt blowjob, hvor der var rigtig god øjenkontakt, og skiftede derefter over til en 69'er... Derefter blev det til en cowgirl, doggy og en afslutning i missionary med god øjenkontakt. Hun har lidt mave, men det glemte jeg alt om, fordi jeg på en måde blev forelsket i hende - Hun er simpelthen så dejlig og nuttet vi havde en rigtig god kemi, og havde en god samtale efter vi var færdige... Jeg følte overhovedet ikke at det hastede i forhold til tid Jeg giver hende en 11/10 Please please please være sød mod hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 267 Skrevet 10. August, 2021 Tak for fin anmeldelse. Indgår våde kys i hendes repertoire? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 329 Skrevet 11. August, 2021 Hvor store er hendes patter Ca? Synes ikke rigtig man kan se det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jan137 Skrevet 11. August, 2021 zombie skrev, for 10 timer siden: Tak for fin anmeldelse. Indgår våde kys i hendes repertoire? Vi kyssede ikke, men du kan sende hende en SMS - Hun er rigtig sød, og svarer nok på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jan137 Skrevet 11. August, 2021 DCDO skrev, for 5 timer siden: Hvor store er hendes patter Ca? Synes ikke rigtig man kan se det En god håndfuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WaterColour 228 Skrevet 11. August, 2021 Hvor cirka i byen er hun placeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jan137 Skrevet 11. August, 2021 WaterColour skrev, for 2 timer siden: Hvor cirka i byen er hun placeret Vesterbro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukken 181 Skrevet 16. August, 2021 (edited) Pyha tak for info - hun er dæleme sød med sød på Kommer lige fra ½ time hvor jeg startede med B2B massage og undervejs blev nødt til at opgradere til den større pakke - hvilket jeg bestemt ikke fortrød Men alene massagen skal man ikke gå efter hvis det skal være grundigt - men det var nu heller ikke derfor jeg slog vejen forbi Redigeret 16. August, 2021 af Bukken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg