Hop til indhold

Sophie så sød!

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt Sophie og kan kun sige, at hun er det dejligste væsen! Hun smilte lige fra da jeg gik ind af døren, indtil jeg var ude igen - Hun er bare så skøn! Vi startede ud med et godt blowjob, hvor der var rigtig god øjenkontakt, og skiftede derefter over til en 69'er... Derefter blev det til en cowgirl, doggy og en afslutning i missionary med god øjenkontakt.

Hun har lidt mave, men det glemte jeg alt om, fordi jeg på en måde blev forelsket i hende - Hun er simpelthen så dejlig og nuttet :wub: vi havde en rigtig god kemi, og havde en god samtale efter vi var færdige... Jeg følte overhovedet ikke at det hastede i forhold til tid 

Jeg giver hende en 11/10 :wub:<3

Please please please være sød mod hende! 

Skrevet

Tak for fin anmeldelse. Indgår våde kys i hendes repertoire?

Skrevet

Hvor store er hendes patter Ca? Synes ikke rigtig man kan se det 

Skrevet
zombie skrev, for 10 timer siden:

Tak for fin anmeldelse. Indgår våde kys i hendes repertoire?

Vi kyssede ikke, men du kan sende hende en SMS - Hun er rigtig sød, og svarer nok på det :)

Skrevet
DCDO skrev, for 5 timer siden:

Hvor store er hendes patter Ca? Synes ikke rigtig man kan se det 

En god håndfuld :)

Skrevet
WaterColour skrev, for 2 timer siden:

Hvor cirka i byen er hun placeret 

Vesterbro

Skrevet

Pyha tak for info - hun er dæleme sød med sød på :)

Kommer lige fra ½ time hvor jeg startede med B2B massage og undervejs blev nødt til at opgradere til den større pakke - hvilket jeg bestemt ikke fortrød

Men alene massagen skal man ikke gå efter hvis det skal være grundigt - men det var nu heller ikke derfor jeg slog vejen forbi

Redigeret af Bukken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.