Hop til indhold
Guest Jan137

Sophie så sød!

Recommended Posts

Guest Jan137

Jeg har mødt Sophie og kan kun sige, at hun er det dejligste væsen! Hun smilte lige fra da jeg gik ind af døren, indtil jeg var ude igen - Hun er bare så skøn! Vi startede ud med et godt blowjob, hvor der var rigtig god øjenkontakt, og skiftede derefter over til en 69'er... Derefter blev det til en cowgirl, doggy og en afslutning i missionary med god øjenkontakt.

Hun har lidt mave, men det glemte jeg alt om, fordi jeg på en måde blev forelsket i hende - Hun er simpelthen så dejlig og nuttet :wub: vi havde en rigtig god kemi, og havde en god samtale efter vi var færdige... Jeg følte overhovedet ikke at det hastede i forhold til tid 

 

Jeg giver hende en 11/10 :wub:<3

 

Please please please være sød mod hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan137
zombie skrev, for 10 timer siden:

Tak for fin anmeldelse. Indgår våde kys i hendes repertoire?

Vi kyssede ikke, men du kan sende hende en SMS - Hun er rigtig sød, og svarer nok på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan137
DCDO skrev, for 5 timer siden:

Hvor store er hendes patter Ca? Synes ikke rigtig man kan se det 

En god håndfuld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan137
WaterColour skrev, for 2 timer siden:

Hvor cirka i byen er hun placeret 

Vesterbro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyha tak for info - hun er dæleme sød med sød på :)

Kommer lige fra ½ time hvor jeg startede med B2B massage og undervejs blev nødt til at opgradere til den større pakke - hvilket jeg bestemt ikke fortrød

Men alene massagen skal man ikke gå efter hvis det skal være grundigt - men det var nu heller ikke derfor jeg slog vejen forbi

Redigeret af Bukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...