Hop til indhold
Guest Nick3533

Dejlina thai massage Århus

Recommended Posts

Guest Nick3533

Er der nogen der ved hvordan dejlinas massage og hj er? Er der pirring undervejs og er hendes hj lækkert :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nick3533 skrev, for 25 minutter siden:

Er der nogen der ved hvordan dejlinas massage og hj er? Er der pirring undervejs og er hendes hj lækkert :) 

Jeg har besøgt hende, fordi hun fik en meget god omtale. Men blev betjent af en meget ung thai, som var en ren katastrofe både hvad angår massage og HJ. Så du skal nok insistere på at få behandling af chefen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nick3533 skrev, for 27 minutter siden:

Er der nogen der ved hvordan dejlinas massage og hj er? Er der pirring undervejs og er hendes hj lækkert :) 

Hun hedder Ning og er en dejlig flot og sød pige. Lidt højere end thaier er flest. Ja hun kan den onden l........ pirre så du ligger og vrinsker som en kåd hingst i maj. 
Aner ikke noget om hendes hj. Med en pris på 1000 for en forrygende tur med hendes lange ben slynget om sig, tænker man ikke på hj for 200 kr mindre. Hvis du er den magelige type så nyd hendes cowgirl og flotte silibryster og flotte numse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nick3533
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Hun hedder Ning og er en dejlig flot og sød pige. Lidt højere end thaier er flest. Ja hun kan den onden l........ pirre så du ligger og vrinsker som en kåd hingst i maj. 
Aner ikke noget om hendes hj. Med en pris på 1000 for en forrygende tur med hendes lange ben slynget om sig, tænker man ikke på hj for 200 kr mindre. Hvis du er den magelige type så nyd hendes cowgirl og flotte silibryster og flotte numse. 

Er prisen 800 for 1 times massage og hj???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nick3533 skrev, for 1 time siden:

Er prisen 800 for 1 times massage og hj???

Aner det ikke. Har aldrig købt ydelsen. Men mon ikke, det er jo standarden i byen

Men hvorfor al den focus på prisen? Om det er 1000 eller 1200, 600 eller 800 er vel ikke det der skal afgøre valget af pigen. 
Hun er virkelig dejlig at være med, hvis men kan skabe en god stemning, hvilket er let med Ning. Hun er en glad pige/kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ham der gutten skrev, for 8 timer siden:

Er der et link til pigen, og tilbyder hun også fp?

Der er ikke pt annonce på AL fra stedet. Hvis du læser mit indlæg vil du kunne se at jeg beskriver FP ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Der er ikke pt annonce på AL fra stedet. Hvis du læser mit indlæg vil du kunne se at jeg beskriver FP ;)

Arh ok, det må jeg lige have misset i farten:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...