Hop til indhold
elwis

Aisha i Engesvang (Valhalla ved Ikast/Silkeborg)

Recommended Posts

Hej med jer. Så har jeg været forbi mit favoritsted igen.   Denne gang var det den meget smukke Aisha jeg var på visit ved.    Jeg har før været på Valhalla, og næsten aldrig gået derfra skuffet.  Jeg har før omtalt dette sted, så det vil jeg ikke bruge en masse tid på.  Men det er et hus langt ude på landet, hvor der på ingen måde er andre folk, end dem som skal besøge det hus.  Der er normalt 1-2 piger, så der er ikke så stor risiko for at løbe i andre der.   Det er rent og pænt og der er mulighed for bad.

Men når det kommer til Aisha, Så kan jeg fortælle at det er hende på de billeder, og som andre skriver, så er hun faktisk flottere i virkeligheden.  Hun er ca. de der 155cm høj og har virkelig en ung pige krop, på alle måder.    Jeg vil sige at den krop nemt kunne have været på en pige på ca17år.  Hun har nogle små dejlige bryster og jeg syntes at jeg fik en super god service af hende.   Som jeg forstod det, så er hun ved valhalla i lidt over en uge endnu.  Så de varmeste anbefalinger herfra.   Så hvis du synets om hvad du ser på de billeder, så kan jeg ikke forstille mig, at du vil gå skuffet derfra.  

 

https://annoncelight.dk/showad/245948

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt hende i dag. Hun er som elwis skriver et dejligt nips - sikke en krop. GFE med masser af kys. Lækkert blow uden og en fryd at knalde med. :razz: Taler i øvrigt godt engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Hun er dejlig og giver god service. Genkender også elwis’ erfaringer med Valhalla. Dejlige piger og diskret. Rent og pænt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i Aarhus forleden. Jeg syntes hun virkede træt og reserveret.

Hun startede med at give mig hånden, hvilket normalt er et skidt tegn. Lillehjernen havde dog fået overtaget. Jeg skulle have lyttet til min intuition. Det var ikke ligefrem et hverken nærværende eller på nogen måde et godt knald.

Jeg gav op længe før tid og gik min vej.

kommer helt sikkert ikke igen.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...