Hop til indhold
erjobareenmand

udstyr / shop /

Recommended Posts

Tjah du tror måske det er løgn, men jeg har købt en del i Bauhaus og Bilka, sådan nogle ting som kæder, karabiner, hængelåse, reb, liner, snørebånd, øjebolte, håndtags træ og så videre. Hvis du selv laver legetøjet er gør-det-selv butikker lige stedet.

Tøjklemmer kan man få mange steder og de koster ikke så meget så hvis man ikke kan lide den måde de føles på så kan man sagtens finde nogle andre, jeg har lige fået nogle nye franske klemmer, de ser ikke ud af meget men de klemmer til.

Floggere laver jeg selv med enten snørebånd eller tykkere lædersnor (panduro har et udvalg). Paddles bruger jeg næsten ikke, jeg har en dejlig ædeltræs spatel til køkkenet fra Føtex og nogle bøjler.

Ridepiske er gode fra hestebutikker.

Halsbånd og tilhørende snor er let at få fat i fra dyrehandler.

Jeg er ikke til lange piske endnu, men når det bliver tid, så skal det være en fra SM-Shop, eller en jeg kan prøve fra en ven. Balancen skal være i orden, og der har jeg ingen tiltro til sexshops eller postordre.

Jeg har også brugt en del af butikkerne på Vesterbro særligt til sådan noget som manchetter og små legetøj (silkebånd, lys og blindfolds). Men også dildoer har jeg anskaffet der, jeg synes det er rart at kunne mærke og se sagerne.

SM-Shop er altid god, men jeg bliver hurtigt overvældet af stedet.

Jeg er til udklædning og der har jeg fundet gode ting både i H&M, i genbrugsbutikker og i spøg og skæmt butikker.

Jeg har brugt lidt postordre men ikke med udelt succes, tøj har mærkelige størrelser og nogle gange er det bare crap det man kan få.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fluesmækker fra den lokale købmand er altid rar at have i soveværelset om morgenen :oops:

Ellers finder jeg f.eks penisringe i Bilkas hårpyntsafdeling - de ligner lidt kæder, men er langt blødere, billigere og behageligere end div. rigtige penisringe - desuden fås de i forskellige farver. På det seneste har jeg dog fundet nogle rigtig flotte i en butik der hedder Normal - lidt a la Tigeren, hvor de også kan have lidt sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din lokale sejlesportsforretning....der er massere af lækket torvværk og fastgørings ting

Biltema har også en del der er værd at kikke på....

men et rigtigt godt link, og jeg kan stå inde for kvaliteten....

er:

http://www.fetters.co.uk/

dyrt men rigtig kvalitet, ikke til div. "husmor/sm" (ala mængde pre. fabrik)

men godt gennemprøvet sm-værktøj i højsæde!

Flere af de ting jeg har er derfra...og kan klart anbefales læderkvalitet der bliver lavet efter ønske og kvalitenten er som sagt i højsæde til gedigt brug

( for dyrt til ...: i dag er jeg til sm-husmorsex/ for sjov....( så kan man finde langt billigere i pre-udgaver....okay, men kvaliteten er noget der råber om hjælp, men som sagt ok for lidt sjov, Men ikke noget der er kvalitets"værktøj" er du til husmorsex, kan finde billige ting på næsten enhver almindlig sexshop på nettet...men som sagt.....som regel ikke noget man kan skrive bøger om ang. kvalitet, men okay for nybegyndere) :D

Dyrt , men kvalitet produkter! Kan kun anbefales og kikker du forbi deres butik er det et orgie i lækker lækker kvalitet :)div ting bliver også syet efter dit eget ønske i lækker læder.

Når man bestiller kan vælge skin/læder alt efter ønske og "rengøring"..... (inderlining osv)

Abselut et must hvis vil have en høj-kvalitets-ting!!!

ps

Advarrsel ...man skal ikke gå ind og kikke på fetters, med mindre man har pengepungen i orden eller ønske om at tisse lidt i nederdelen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere lavet både arm og benmanchetter selv i en rigtig god og holdbar læderkvalitet. De ser stadig fine ud, selv om de ikke har været brugt i et par år.

Som en anden bruger skriver findes der rigtig meget godt tovværk hos de forskellige skibsprovianteringer, her fåes reb, hvor kernen kan pilles ud, afhængig af bondagens karakter, ligesom der også findes forskellige rebtyper.

En bruger nævner også de forskellige "isenkram"varehuse som snildt kan forsyne den enkelte med gode solide karabinhager, solide bolte til loftet, træ til at lave både andreas og alm kors samt en god solid gabestok. men også diverse træ til at lave stokke og flade slagredskaber af.

Hestesportsbutikkerne kan forsyne med sporer, piske, grimer, træktov etc, og til de lidt hårdere et stangbid af enten hult metal eller et massivt.

En pisk jeg vil fraråde at bruge, hvis man ikke er ekstremt erfaren i brug af pisk, er den sydafrikanske sjambok, lavet af flodhesteskind, jeg har set hvor galt det kan gå med sådan en i ukyndige hænder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...