Hop til indhold

Recommended Posts

Davs allesammen, 

Efter at have lusket rundt herinde under min usynligeskappe i et halvt år er det ved at være på tide til mit første møde med en gp. 

Jeg har læst en hel del anmeldelser, og da jeg så at Emma i Hampen er tilbage, overvejer jeg at lade hende være den første, som får lov at polerer tryllestaven. 

Dog synes jeg hendes annonce ser lidt mærkelig ud, med caps lock og hele lortet. 

Er der nogle som har besøgt hende inden for den sidste måneds tid som kan bekræfte at det er den rigtige Emma? og dom også vil dele lidt af deres magiske stunder hos hende? 

https://annoncelight.dk/showad/293150

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan hverken be eller afkræfte om det er den "rigtige" Emma, men billederne er de samme som sidst hun var her, og teksten nogenlunde ligeså. Har besøgt hende 2 gange sidst hun var i landet, og hun var også min første GP. Hende engelsk er ikke super godt, men man kan dog sagtens føre en samtale. Super sød, fræk og hun kysser med tungen fra 1. minut :-) priserne var standard, men superfransk var dengang 500 ekstra, hvilket nok er i overkanten i forhold til andre. 

Jeg har besøgt 6 GP'er i min tid, og Emma ligger klart i toppen kun overgået af Lizbeth som er i KBH nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emma har lavet om på annonce som hun plejer at have. jeg har også bemærket hun skriver (ALTID MED KONDOM..) og hun skriver ikke tungekys som hun har gjort før .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en aftale med hende i morgen - jeg blev jo fristet ...

priserne

1000,- ½ time

1500 45 min

2000 1 time

+500 for super fransk

så hun er stadig lidt i den dyre ende, mest hvis man vil have super fransk, som plejer at være enten inkluderet eller et par hundrede ekstra hos de andre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 5 timer siden:

Ligner billederne hende godt nok  ?

Eller er billederne ikke hende :)

Ja billederne er hende. Hun er en ener:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...