Fisseslikogpatter 5 Skrevet 9. August, 2021 Jeg var hos You European Masseuse, efter noget skriveri frem og tilbage. Jeg spurgte ret hurtigt hvilke ekstra ydelser der var, og fik at vide et vis beløb for både bj og sex. Får aftalt tid, møder op til lejligheden, og første blik er wauw. Hun modtog mig i en gennemsigtig bodysuit, hun er 1,65 med kønt ansigt, flotte nødder og velformet popo. Fra det øjeblik hun rører min pik, var jeg allerede stiv. Jeg lagde mig ned og hun lå ovenpå mig, fissen på mit ansigt, slikkede hende indtil hun blev drivvåd. Hun er ret god til at sutte pik og det er uden. På med dutten og ja.. 10/10 kommer gerne igen, denne gang mere end 30 minutter https://annoncelight.dk/showad/322712 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 9. August, 2021 Fantastisk overskrift Måske ville det være fint med et bynavn ??? – øh det står jo heller ikke i annoncen – så er det squ. heller ikke let Jeg kommer nok ikke forbi selvom konceptet tiltaler mig –desværre virker hverken annonce eller anmeldelse troværdigt eller seriøst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 9. August, 2021 mature man skrev, for 35 minutter siden: Fantastisk overskrift Måske ville det være fint med et bynavn ??? – øh det står jo heller ikke i annoncen – så er det squ. heller ikke let Jeg kommer nok ikke forbi selvom konceptet tiltaler mig –desværre virker hverken annonce eller anmeldelse troværdigt eller seriøst Der står Ålborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 9. August, 2021 Endnu en “anmeldelse” fra et spritnyt medlem. Hele annoncen lyder til at være for godt til at være sandt til de priser 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikogpatter 5 Skrevet 9. August, 2021 Orladrengen skrev, for 42 minutter siden: Endnu en “anmeldelse” fra et spritnyt medlem. Hele annoncen lyder til at være for godt til at være sandt til de priser Har jeg nævnt priser nogen steder da? Spritnyt ja, jeg er ikke ligefrem hardcore aktiv på sexsites mv., god dag til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikogpatter 5 Skrevet 9. August, 2021 mature man skrev, for 1 time siden: Fantastisk overskrift Måske ville det være fint med et bynavn ??? – øh det står jo heller ikke i annoncen – så er det squ. heller ikke let Jeg kommer nok ikke forbi selvom konceptet tiltaler mig –desværre virker hverken annonce eller anmeldelse troværdigt eller seriøst Tillykke du er "nummer" 10.000 på hjemmesiden, klik her for at modtage din præmie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest John41 Skrevet 9. August, 2021 Fisseslikogpatter skrev, for 2 timer siden: Tillykke du er "nummer" 10.000 på hjemmesiden, klik her for at modtage din præmie. Og også et stort tillykke til dig..... Vi er ikke født i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 9. August, 2021 Orladrengen skrev, for 3 timer siden: Endnu en “anmeldelse” fra et spritnyt medlem. Hele annoncen lyder til at være for godt til at være sandt til de priser Ja. Tror også jeg laver mig en ny profil. Ser ud til at tendensen er, at de nyoprettede får de bedste besøg 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 10. August, 2021 Øbo skrev, for 17 timer siden: Der står Ålborg Du har ret – det ærgrer mig at jeg ikke havde spottet bynavnet som diskret var gemt i teksten – undskylder – det er pineligt De fleste brugere herinde foretrækker bynavn/region i overskriften – derefter læser man teksten – det havde jeg ikke gjort ordenligt "shame on me" Det ændrer ikke på min opfattelse af trådstarter og annoncen især når man læser trådstarters snottede kommentarer efterfølgende – Jeg gentager "fantastisk overskrift" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg