Hop til indhold
Guest Nytilsex

Piger i holsted

Recommended Posts

Fyr37dk skrev, for 1 minut siden:

Nej men pigen i den sidste annonce ser da sød ud. Gad vide om de har overtaget huset hvor Diana holdt til.

Det er samme sted som Diana, Melinda og Nelly kunne besøges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 22 minutter siden:

Har besøgt https://annoncelight.dk/showad/324821 

Smuk ung pige, hende på billederne, hun er sprit ny i gamet...

Vi havde desværre ingen kemi, men fik bestemt hvad jeg betalte for..

Vil ikke besøge hende igen, pga mangel på kemi....

Jeg har været hos hende idag -og kan kun bakke op. Hun kan absolut ikke lide det hun laver. Havde hun ikke blinket med øjnene engang imellem ville jeg have regnet migselv for nekrofil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maya i Holsted er heller ikke noget at besøge der er så meget at man ikke må 

69. Røre hendes lækker bryster må man heller ikke

Sex ville vi ikke PGA jeg var en stor man ikke mellem benene enene

Der var ikke noget at jeg ville besøge igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige besøgt Jasmina i Holsted.

Køn pige, dejlig lille krop.

Men hun er meget passiv, men gør som man beder om.

Stedet 3 ud af 10, håndklædet blev kun rettet da jeg gik.

Pigen 5 ud af 10

Kommer der ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Nytilsex skrev, for 1 minut siden:

overvejer jeg også 

Besøger hende i morgen. Har skrevet med hende på whattsapp, hun virker rigtig sød. Hun er Ca 30. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Nytilsex skrev, for 15 timer siden:

overvejer jeg også 

Har vært forbi hende . Det samme some de 2 . Ikke noget jeg vil gør igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu synes jeg at I er for hård ved Jasmina! Hun er det sødeste menneske og meget velskabt. Måske er hun uerfaren, men så må vi jo hjælpe hende på vej. Jeg har besøgt hende to gange nu, od der ikke sidste gang. Første gang virkede hun godt nok lidt genert, men jeg fik hvad jeg havde behov for. 2. Gang gang blev jeg mødt med et stort smil, og hun var lidt mere aktiv, og jeg fik hvad jeg gik efter. Jeg blev vist lidt for hurtig “færdig” så hun spurgte om jeg ville i bad, hvad jeg takke nej tak til. Hun så forbavset ud og sagde: “sammen med mig”, og det kunne jeg jo ikke sige nej til. Besøg hende igen og vær god ved hende. Det fortjener hun.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
vildmed6 skrev, for 3 timer siden:

Nu synes jeg at I er for hård ved Jasmina! Hun er det sødeste menneske og meget velskabt. Måske er hun uerfaren, men så må vi jo hjælpe hende på vej. Jeg har besøgt hende to gange nu, od der ikke sidste gang. Første gang virkede hun godt nok lidt genert, men jeg fik hvad jeg havde behov for. 2. Gang gang blev jeg mødt med et stort smil, og hun var lidt mere aktiv, og jeg fik hvad jeg gik efter. Jeg blev vist lidt for hurtig “færdig” så hun spurgte om jeg ville i bad, hvad jeg takke nej tak til. Hun så forbavset ud og sagde: “sammen med mig”, og det kunne jeg jo ikke sige nej til. Besøg hende igen og vær god ved hende. Det fortjener hun.

 

 

Hilste kun på hende da jeg var der, der var hun også smilende og sød. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, Lige nu:

Er det på samme sted som de andre piger i denne tråd?

Svar skyldig, men nok et godt bud! Hun sagde at hun skulle til holsted lørdag, men nævnte ikke nogen adresse. Kan bekræfte at det er hende på billederne, og hun er virkelig smuk. Hendes anmeldelser er vist heller ikke til at tage fejl af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, den 9.8.2021 at 16:04:

Har besøgt jasmina, hold nu op en ringe oplevelse. Bestilte 1 time, men smuttede efter 20min, så kedeligt var det. 

pigen 2 ud af 10

stedet 2 ud af 10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...