kad 274 Skrevet 9. August, 2021 Ja Ingrid og lillebror stoppet engang i 70ern . Så det meget da jeg var dreng 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2869 Skrevet 9. August, 2021 kad skrev, for 21 minutter siden: Ja Ingrid og lillebror stoppet engang i 70ern . Så det meget da jeg var dreng Øhhh Lillebror er det ikke ham du har i bukserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 9. August, 2021 Dronning Ingrid? Jeg tror desværre hun er død. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 192 Skrevet 9. August, 2021 Selv om Ingrid "måske" er stoppede så kan du altid besøg hende i Roskilde domkirke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 9. August, 2021 Batmand1 skrev, for 48 minutter siden: Sjovt nogen seriøse Indlæggene er da lige så seriøse som dit? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2765 Skrevet 9. August, 2021 Hendes Twitter profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Jeg har lige haft en fantastisk seance med Dronning Ingrid i Esbjerg. Hun var der fredag til lørdag sidste uge i domina dark lokaler. Rart at ses hun er tilbage. Men har ikke selv domicil længere. Redigeret 21. Oktober, 2021 af Darksidw Felj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg