Hop til indhold
Aventura

Debuterende Sofia Soft hos SC

Recommended Posts

Nu har Sofia været på de sidste 3 måneder med ca 4-5 vager om ugen hos Sexyclub. Der må sku da være nogen der læser med herimde der har mødt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, for 5 timer siden:

Nu har Sofia været på de sidste 3 måneder med ca 4-5 vager om ugen hos Sexyclub. Der må sku da være nogen der læser med herimde der har mødt hende?

 

Mja'e...Syntes nu først det er her på det sidste/ inden for de sidste 45 dage at SC har fået nogenlunde styr på deres vagtplan..

Jeg har før kimet dem ned da jeg opdagede at forførende indbydende  Dina endelig havde en vagt for så at blive skuffet over at mine opkald ikke blev besvaret.

Ved ikke hvad der sker med SC nu om dage, men jeg syntes det er en smule løst derude, så jeg foretrækker PG.

Sofia:"Opfylder dine frækkeste drømme"..

Interessant..

ALLE ens frækkeste drømme?:P

Mon dog..?

I så fald håber jeg menukortet og priser er meget detaljeret og udspecificeret.

Velkommen til. Sofia.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sku imponerende at ingen herinde har mødt hende, tak for jeres inputs derude eller manglen af samme!

Nå men så blir jeg jo nok nødt til at tage en for holdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vagt hver torsdag ind til videre 

Både morgen og-heldigvis- om aftenen.

Må se om jeg får drejet pikken i den retning. Der er bare så mange lækre piger ( udfra billeder) forskellige steder i Kbh..Heriblandt hos PG. Sofia er bestemt en af disse hos SC.

"Toiletsex" lyder...erhm...udfordrende...

Gad vide om man skal låne SC's gæstetoilet til formålet? :mellow:

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant er det at Sofia Soft åbenbart også har en annonce på annoncelight.dk, hvor hun er, foruden hver torsdag hos SC.

Annoncen og menuen er rimelig ens og Sofia er en åben pige som ønsker at "Fortæl om det du søger. Altid sikker sex
Glæder mig til at yde mit bedste på din hungrende krop" 

Studser lidt over at der i annoncen reklamers med "Analjomfru 5000,- for afslutning med anal."

https://annoncelight.dk/showad/329089

Men det nævnes ikke hos Sexyclub

http://sexyclub.dk/girls/sofia5/index.php

Nå. Det er bare en petitesse og ikke en dealbreaker for mig.

Håber hun er kommet godt på plads i Gladsaxe og bliver forkælet.

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig imponerende at der ikke er en eneste herinde der har besøgt hende og kan berette om hende, efter hun har haft faste ugentlige vagter i over 1/2 år nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op hvor du klynker.

 

Lad mig være den 'nederen type' der lige påminder om, at du ikke er berettiget at få anmeldleser om nogen som helst.

 

Årsagerne kan være mange til at ingen besvarer din tråd, men du kommer med en fin løsning på problemet:

Aventura skrev, den 15.9.2021 at 13:16:

Nå men så blir jeg jo nok nødt til at tage en for holdet.

 

Få fingeren ud og kom afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 6 timer siden:

 

Årsagerne kan være mange til at ingen besvarer din tråd

Det ku jo være at hun er den diamant alle drømmer om at møde, men dem der har mødt hende, ikke vil dele med andre, derfor ingen anmeldelser 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, den 4.11.2021 at 11:04:

Det ku jo være at hun er den diamant alle drømmer om at møde, men dem der har mødt hende, ikke vil dele med andre, derfor ingen anmeldelser

Netop!

Så ku' du jo passende være den der får æren af at dele din oplevelse med hende, med alle vi andre

 

Manglen på anmeldelser er ingen begrænsning, men din åbning og mulighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...