Hop til indhold

NEW HOT MULATA FIRST TIME IN Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Måske er det mig, der ufrivilligt er årsag til forvirringen, da jeg i en anden tråd antydede de var i "ledtog" med hinanden. Med det mente jeg blot, at de nok havde samme adresse. Men jeg har ikke fantasi til at tro de to profiler dækker samme kvinde. Det ville være en kikset forretningsmodel :-)

Skrevet
zombie skrev, den 9.8.2021 at 00:31:

Det ville være en kikset forretningsmodel :-)

Som en del dog anvender.

Skrevet
Advarsel skrev, 1 time siden:

Som en del dog anvender.

Jeg skal ikke gøre mig klog på forretningsmodeller i branchen. Hovedbudskabet er, at jeg ingen grund har til at tro de omtalte frøkener bruger den model. Det ville det altid årvågne samfund herinde også hurtigt afsløre ;-) Det er selvfølgelig en interessant diskussion. Nu kender vi desværre ikke "mørketallet" for købere af sexydelser ift hvor mange af os der læser med herinde. Måske er tallet større end jeg forestiller mig i det gennemdigitaliserede samfund, hvor der ikke er langt fra sexannoncer til Eroguide. Måske er der nogen, der stadig satser på at de kan klemme ekstra kroner ud af det endnu eksisterende "ikke-SoMe segment". Men det kan ikke være en bæredygtig model imho.

Redigeret af zombie

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.