Hop til indhold
yrghh

Snap: babe_sugar2000 er en scammer

Recommended Posts

Jeg nåede at betale 2000 kr i depositum for et møde med hende + veninde, men på dagen var hun pludselig blevet syg og "veninden" forsøgte at få flere penge fra mig.
Da jeg nægtede at betale mere, blev jeg blokeret.

Betal IKKE noget til MobilePay: 52753025
De har sikkert flere profiler, som de scammer fra,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh shit der er så meget at sige her, men man må nok heller lade være ;)  2000kr i depositum for en man ikke har mødt ha ha oh shit igen  :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 2 timer siden:

Jeg nåede at betale 2000 kr i depositum for et møde med hende + veninde, men på dagen var hun pludselig blevet syg og "veninden" forsøgte at få flere penge fra mig.
Da jeg nægtede at betale mere, blev jeg blokeret.

Betal IKKE noget til MobilePay: 52753025
De har sikkert flere profiler, som de scammer fra,

Hold nu kæft, jeg har aldrig i mit liv hørt noget så dumt, det pga mænd som dig der stadig findes scammer, tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, 1 time siden:

Hold nu kæft, jeg har aldrig i mit liv hørt noget så dumt, det pga mænd som dig der stadig findes scammer, tak

Lad da være med at svine trådstarter - han er da en helt han angiver en snyderpige. Hvis man skal svines for advarsler, så kommer der nok færre af dem. Så behandl da manden ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har lavet 2 indlæg med 5 minutters mellemrum. Er det samme pige, eller har du betalt forud 2 gange?

Hvis du har det, er den da helt med dig, det tangerer dumhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @SweetMilf6630skriver i dit andet indlæg, aldrig, aldrig, aldrig betal forud. Det må vist være læren af dette. Med denne tilføjelse, at møder man søde glædespiger på diverse anerkendte glædeshuse som fx Pussy Galores og Seduction Girls er der intet problem med at betale inden man hygger sig. Her bliver man ikke snydt. Jeg er i hvert fald aldrig blevet det, heller ikke ved privat/diskret med søde danske glædespiger :x.

Mvh Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 6 timer siden:

Lad da være med at svine trådstarter - han er da en helt han angiver en snyderpige. Hvis man skal svines for advarsler, så kommer der nok færre af dem. Så behandl da manden ordentligt.

Hold da op, en helt ligefrem? Skal vi klappe ham på skulderen og sige "nåh hvor er det synd for dig du har overført 2000kr du aldrig har mødt og kun skrevet med på Snapchat" det er da den største joke og han er 100% selv skyld i at være blevet snydt, og grunden til der stadig er scammer derude, tror du seriøst der ville være scsmmer hvis ingen overførte penge før de rent faktisk havde mødt vedkommende? For mig er det grænsen til idioti, sorry to say..

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 7 timer siden:

Hold da op, en helt ligefrem? Skal vi klappe ham på skulderen og sige "nåh hvor er det synd for dig du har overført 2000kr du aldrig har mødt og kun skrevet med på Snapchat" det er da den største joke og han er 100% selv skyld i at være blevet snydt, og grunden til der stadig er scammer derude, tror du seriøst der ville være scsmmer hvis ingen overførte penge før de rent faktisk havde mødt vedkommende? For mig er det grænsen til idioti, sorry to say..

Du er vist uden for det, der kaldes pædagogisk rækkevidde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperWood skrev, for 10 timer siden:

Hold da op, en helt ligefrem? Skal vi klappe ham på skulderen og sige "nåh hvor er det synd for dig du har overført 2000kr du aldrig har mødt og kun skrevet med på Snapchat" det er da den største joke og han er 100% selv skyld i at være blevet snydt, og grunden til der stadig er scammer derude, tror du seriøst der ville være scsmmer hvis ingen overførte penge før de rent faktisk havde mødt vedkommende? For mig er det grænsen til idioti, sorry to say..

Det er absolut idioti. Det har du ret i.
Men hvis mine beretninger kan gøre det bare en anelse sværere for dem at snyde andre, så vil jeg hellere stå i dette forum som idiot end at lade pengene være helt spildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Det er absolut idioti. Det har du ret i.
Men hvis mine beretninger kan gøre det bare en anelse sværere for dem at snyde andre, så vil jeg hellere stå i dette forum som idiot end at lade pengene være helt spildt.

Jamen tak for din advarsel, så lad os håber der aldrig er en mand der nogensinde betaler forud igen så vi kan blive fri for scammers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...