Hop til indhold
tralalala

Maria Anna - Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/322940

Kunne ikke finde noget på hende her udover Aros kommentarer til min forespørgsel

Det er så i dag desværre løgn, blev modtaget af en kvinde fra Ungarn der ikke taler dansk, er mere mørk i huden end hende på billederne. Hun er såmænd nydelig nok men hun havde meget travlt med at brokke sig over kulden i Danmark (som om 16 grader er koldt?) - Efter en halvfesen massage var det tid til sjov, men det var slet ikke så sjovt og jeg kunne ikke rigtig holde den oppe (det er så min egen skyld for det har jeg prøvet før) og jeg var ude af døren igen efter 40 minutter frem for den time jeg havde betalt for. Alt i alt en dårlig oplevelse for en fyr som mig der ikke har den største seksuelle selvtillid, som jeg i øvrigt gjorde hende opmærksom på at jeg ikke har den helt store erfaring så hun måtte godt være lidt mere i kontrol end hun var. Endte ud i en afsluttende 69'er som som sådan var fin nok med en finger oppe i hendes røv, men havde nu håbet på en lidt bedre oplevelse.

Alt i alt så kunne jeg nok have fået en bedre massage hos en ægte Thai og betydeligt bedre service.

Jeg er bare for fesen til at sige fra når man ikke bliver mødt af kvinden på billederne, jeg store fjols. 2500,- fattigere og ikke meget rigere på andre fronter.

2 ud af 6 stjerner herfra der kun bliver tildelt på grund af betydeligt store babser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din advarsel, var begyndt at se mig lidt lun på hende.

Godt at vi har dette forum, det hjælper at spare mange for de værste GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...