Hop til indhold
Larslassen

Domina søger submissiv Aarhus

Recommended Posts

Guest Smalhans

Slet ingen der kender hende? 

Overvejer om hun skal tage min mødom i dette, for mig, ukendte miljø. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larslassen skrev, den 7.8.2021 at 22:25:

Er der nogen der kender denne pige og kan berette om det var godt. Eller om hun har har haft et andet navn end Kat1992. Der står hun holder til i Tilst. 

 

https://annoncelight.dk/showad/324734

Ja jeg kender hende rigtig godt, da det er mig du spørger om! 

Vildt nok at folk vælger at spørge ind til mig på andre sider istedet for bare at høre mig ad...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smalhans
Kat1992 skrev, for 29 minutter siden:

Ja jeg kender hende rigtig godt, da det er mig du spørger om! 

Vildt nok at folk vælger at spørge ind til mig på andre sider istedet for bare at høre mig ad...

Hej med dig 

Vi spørger ind til dig her på siden, for at høre om andres oplevelser med dig, inden vi selv bestiller en tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kat1992 skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg kender hende rigtig godt, da det er mig du spørger om! 

Vildt nok at folk vælger at spørge ind til mig på andre sider istedet for bare at høre mig ad...

Synes måske mere det er vildt at du bliver chokeret over at folk interesserer sig for at høre om tidligere oplevelser på et forum for anmeldelser og vidensdeling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenslp skrev, for 34 minutter siden:

Hun vil have et depositum inden man kommer.

Måske fordi hun vil sikre sig hun ikke bliver brændt af. Men det er der bare rigtig mange mænd som ikke tør gøre pga der er nogle piger som svindler. Hvilket jeg godt forstår. 
Jeg opleve selv ( dog sjældent ) at der ind i mellem er interesserede som ønsker et møde for så at udeblive. Men det må man bare leve med. For dep eller forudbetaling er der ikke mange som vil. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...