Juggsplayer 28 Skrevet 7. August, 2021 er der nogle der kan bekræfte ægtheden af nogle disse piger. nogle der har besøgt dem, eller på anden måde kan be eller afkræfte ægtheden af pigerne/billederne. Nelly Esbjerg Alexandra Fjerritslev Mira Aarhus Arin Aarhus Maria Anna Aarhus Bianca Aalborg Monica Aalborg Betty Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. August, 2021 Har lavet en hurtig søgning på pigerne her på EG, gør du det samme enten på annoncenummer eller på GP's navn, så får du mere eller mindre anmeldeser/efterlysninger på næsten alle pigerne. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juggsplayer 28 Skrevet 7. August, 2021 (edited) next skrev, for 1 time siden: Har lavet en hurtig søgning på pigerne her på EG, gør du det samme enten på annoncenummer eller på GP's navn, så får du mere eller mindre anmeldeser/efterlysninger på næsten alle pigerne. God fornøjelse Jeg ved ikke hvilke søgninger du har lavet, men når jeg søger, som du siger, finder jeg intet brugbart info om disse piger, på nær Maria anna. Redigeret 7. August, 2021 af Juggsplayer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg