Reign Over Me 6 Skrevet 7. August, 2021 Hallo og go lørdag morgen, også for jer forhåbentlig. Til tider har jeg kigget på dette site, for at se hvad der er Do og Don ´ts omkring de forskellige afspændings terapeuter Nu fik jeg meldt mig ind, og her er min første forespørgsel. Som jeg satser på nogen herinde kunne vide lidt om. Et link her, så jeg ikke bliver stenet for mangel på dette https://annoncelight.dk/showad/324752 Jeg rendte over denne annonce som lyder spændende synes jeg. Og jeg skal alligevel forbi Randers i løbet af weekenden... Men kunne der være nogen eller bare en, som har haft kontakt til disse 2 herskerinder og kan fortællle om det er en reel annonce ? Og om de har styr på hvad de laver? Hav en fantastisk fræk lørdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1424 Skrevet 7. August, 2021 Jeg har ikke mødt dem, men kan konstatere, at de internt får problemer, når de skal dele indtægterne. Citat fra deres annonce: “det koster 2500 kr det vil sige det er 1500 kr til hver”. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reign Over Me 6 Skrevet 7. August, 2021 Ja jeg så det fint. Ovenover hvor der står hvornår profilen er oprettet, står der "den onde herskerinde" Så måske det normalt bare er en og den anden er på besøg? Og det bare er en rette/tastefejl? Hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 654 Skrevet 7. August, 2021 Meget mangelfuld annonce. Ingen info om alder, størrelse, nationalitet, erfaring osv. Bestemt ikke en annonce, der kunne lokke mig. Har du prøvet at google tlf.nr., om der dukker relevant info op, om der evt. er flere annoncer andre steder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reign Over Me 6 Skrevet 7. August, 2021 Eneste der kom ud af at søge på nummeret, var ukendt nummer. Google fandt dog en gammel inaktiv hundelufter annonce fra 2018. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1265 Skrevet 7. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 1 time siden: Jeg har ikke mødt dem, men kan konstatere, at de internt får problemer, når de skal dele indtægterne. Citat fra deres annonce: “det koster 2500 kr det vil sige det er 1500 kr til hver”. Det er fordi de skal ha 500 ekstra hvis det inkluderer en orgasme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1424 Skrevet 7. August, 2021 Madame Illona skrev, 1 time siden: Det er fordi de skal ha 500 ekstra hvis det inkluderer en orgasme Er det så 1000,- hvis de begge skal have en orgasme? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenModne 3 Skrevet 7. August, 2021 Hvis jeg skulle forbi Randers ville jeg helt klart vælge Domina Ginz, domina-ginz.com 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1265 Skrevet 7. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 2 timer siden: Er det så 1000,- hvis de begge skal have en orgasme? Nej efter regnstykket nok mere 250 til hver som jeg læser det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1265 Skrevet 7. August, 2021 DenModne skrev, for 2 minutter siden: Hvis jeg skulle forbi Randers ville jeg helt klart vælge Domina Ginz, domina-ginz.com Nu handler tråden her jo ikke om valg af andre Dominaer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1424 Skrevet 7. August, 2021 Madame Illona skrev, for 16 minutter siden: Nej efter regnstykket nok mere 250 til hver som jeg læser det Tror vi er ude i et regnestykke, der ikke kan gå op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1265 Skrevet 7. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 1 minut siden: Tror vi er ude i et regnestykke, der ikke kan gå op Hvis der skrives 2500 for en oplevelse og 500 for en orgasme så er det vel = 3000 ergo 250 til hver for en udløsning men nok om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1265 Skrevet 7. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 4 minutter siden: Tror vi er ude i et regnestykke, der ikke kan gå op Kan godt se at du har ret hvis de skriver 2500 ialt for en oplevelse incl “ orgasme” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1424 Skrevet 7. August, 2021 Madame Illona skrev, for 9 minutter siden: Kan godt se at du har ret hvis de skriver 2500 ialt for en oplevelse incl “ orgasme” Ja, men måske er det dyrere uden orgasme 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 183 Skrevet 8. August, 2021 På ingen måder en annonce, jeg ville bruge tid på at følge op på... Mangelfuld og ret dårligt formuleret og stavet. Den virker helt ærligt useriøs...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Reign Over Me 6 Skrevet 8. August, 2021 Jeg har haft kontaktet hende, og hun virkede yderst venlig og nem at snakke med. Tingene gik bare ikke som planlagt mens jeg var i det østjyske, så jeg kunne desværre ikke få det til at passe ind alligevel nu jeg var i den landsdel. Men det med prisen i annoncen var vist en tastefejl, som bare ikke var opdaget og rettet. 2500 skulle have været 2000. Det kan vel ske for de fleste ind imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg