Hop til indhold
Reign Over Me

De onde herskerinder i Randers?

Recommended Posts

Hallo og go lørdag morgen, også for jer forhåbentlig. Til tider har jeg kigget på dette site, for at  se hvad der er Do og Don ´ts omkring de forskellige afspændings terapeuter :razz:

Nu fik jeg meldt mig ind, og her er min første forespørgsel. Som jeg satser på nogen herinde kunne vide lidt om.

Et link her, så jeg ikke bliver stenet for mangel på dette :lol: https://annoncelight.dk/showad/324752

Jeg rendte over denne annonce som lyder spændende synes jeg.  Og jeg skal alligevel forbi Randers i løbet af weekenden...

Men kunne der være nogen eller bare en, som har haft kontakt til disse 2 herskerinder og kan fortællle om det er en reel annonce ? Og om de har styr på hvad de laver?

Hav en fantastisk fræk lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt dem, men kan konstatere, at de internt får problemer, når de skal dele indtægterne.

Citat fra deres annonce: “det koster 2500 kr det vil sige det er 1500 kr til hver”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg så det fint. Ovenover hvor der står hvornår profilen er oprettet, står der "den onde herskerinde"

Så måske det normalt bare er en og den anden er på besøg? Og det bare er en rette/tastefejl? Hvem ved :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget mangelfuld annonce. Ingen info om alder, størrelse, nationalitet, erfaring osv. Bestemt ikke en annonce, der kunne lokke mig.

Har du prøvet at google tlf.nr., om der dukker relevant info op, om der evt. er flere annoncer andre steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke mødt dem, men kan konstatere, at de internt får problemer, når de skal dele indtægterne.

Citat fra deres annonce: “det koster 2500 kr det vil sige det er 1500 kr til hver”.

Det er fordi de skal ha 500 ekstra hvis det inkluderer en orgasme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Det er fordi de skal ha 500 ekstra hvis det inkluderer en orgasme 

Er det så 1000,- hvis de begge skal have en orgasme? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 16 minutter siden:

Nej efter regnstykket nok mere 250 til hver som jeg læser det ^_^

Tror vi er ude i et regnestykke, der ikke kan gå op :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 9 minutter siden:

Kan godt se at du har ret hvis de skriver 2500 ialt for en oplevelse incl “ orgasme” 

Ja, men måske er det dyrere uden orgasme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På ingen måder en annonce, jeg ville bruge tid på at følge op på... Mangelfuld og ret dårligt formuleret og stavet. Den virker helt ærligt useriøs......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft kontaktet hende, og hun virkede yderst venlig og nem at snakke med. Tingene gik bare ikke som planlagt mens jeg var i det østjyske,  så jeg kunne desværre ikke få det til at passe ind alligevel nu jeg var i den landsdel.

Men det med prisen i annoncen var vist en tastefejl, som bare ikke var opdaget og rettet. 2500 skulle have været 2000. Det kan vel ske for de fleste ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...