Guest Ny startegi Skrevet 7. August, 2021 Jeg har nydt thai massage i mange år, men nu søger jeg et sted i kbh området hvor der gives en rigtig dejlig omgang fod massage. Nogen med erfaringer, så fortæl gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 245 Skrevet 7. August, 2021 Ny startegi skrev, for 6 timer siden: Jeg har nydt thai massage i mange år, men nu søger jeg et sted i kbh området hvor der gives en rigtig dejlig omgang fod massage. Nogen med erfaringer, så fortæl gerne Suphaphorn Blegdamsvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 7. August, 2021 Klipklap skrev, for 42 minutter siden: Suphaphorn Blegdamsvej mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TaunusDK 86 Skrevet 9. August, 2021 Jeg synes at de fleste proff thaier er gode til fodmassage. Men husk at bede om det specifikt, så det ikke bare er 2min trykken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 9. August, 2021 Klipklap skrev, den 7.8.2021 at 13:55: Suphaphorn Blegdamsvej Enig. de har 2 behagelige lænestole i forstuen, hvor man sidder meget behageligt til fodmassage. Når jeg har bestilt fodmassage, giver de mig alt altid lidt ekstra nakkemassage som service De er i øvrigt efter min mening også nogle af de bedste til massage. Ann og Joy er mine favoritter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg