Hop til indhold

Recommended Posts

Havde besøg af de her https://annoncelight.dk/showad/321246

Kommunikationen gik helt smartefrit, og de ankom endda tidligere end aftalt. Men der stopper det gode så også. 
Jeg havde aftalt en time med øko blow af begge piger og betalte dermed også prisen. 
Den ene af pigerne tog tøjet af og er egentlig super fræk. Men de ville ikke give blow og jeg måtte ikke slikke dem selvom vi også have aftalt det over SMS. Ingen af dem ville have sex, de ville hellere tale sammen på rumænsk selvom de sagde, at de kom fra Slovakiet. De brugte hånden og jeg måtte ikke en gang røre ved dem. 
Så selvom de er super smukke, så er det virkelig spild af penge, når de absolut ikke holder hvad vi aftalte. 
Dermed vil jeg stærkt advare mod at tage kontakt til dem! 
 

Jeg har læst med herinde i lang tid, og dette er min første anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
København25 skrev, for 3 timer siden:

Havde besøg af de her https://annoncelight.dk/showad/321246

Kommunikationen gik helt smartefrit, og de ankom endda tidligere end aftalt. Men der stopper det gode så også. 
Jeg havde aftalt en time med øko blow af begge piger og betalte dermed også prisen. 
Den ene af pigerne tog tøjet af og er egentlig super fræk. Men de ville ikke give blow og jeg måtte ikke slikke dem selvom vi også have aftalt det over SMS. Ingen af dem ville have sex, de ville hellere tale sammen på rumænsk selvom de sagde, at de kom fra Slovakiet. De brugte hånden og jeg måtte ikke en gang røre ved dem. 
Så selvom de er super smukke, så er det virkelig spild af penge, når de absolut ikke holder hvad vi aftalte. 
Dermed vil jeg stærkt advare mod at tage kontakt til dem! 
 

Jeg har læst med herinde i lang tid, og dette er min første anmeldelse. 

Stramt! Hvor besøgte du dem henne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Elmagico skrev, for 24 minutter siden:

Stramt! Hvor besøgte du dem henne ?

I sit hjem gætter jeg på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fisskarl

Det er vel almindeligt kendt, at party girls bare er piger der møder op og modtager fuld betaling

Derefter drikker ens sprut, vimser lidt rundt til høj musik og undskylder sig med de er blevet for fulde og desværre må smutte hjem og sove, når man skal til det sjove

Glem det koncept 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...