Hop til indhold
Guest sugarshooter

Hot morgensex med Alexis

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Jeg tog en morgentur med Alexis, normalt er jeg til piger med en lidt vildere menu, men der var noget ved hende der trak gevaldigt i lille-shooter så jeg fik stablet en aftale på benene nemt via WhatsApp med en time og deepthroat + mega til en spiselig pris. Hvis nogen stadig er i tvivl, så er billederne ægte og retvisende.

Hot Alexis in Copenhagen

Stedet er tæt på Bella Center og Fields, ubesværet med parkering og praktisk ventebænk tæt på døren. Jeg blev mødt af en smuk ung petit kvinde, og selvom hendes billeder er gode så var virkeligheden altså bedre. Her er tale om en ret ung kvinde, kønt ansigt og en krop i en kaliber man sjældent falder over. Slank, trimmet mave, god fast bagdel og naturlige bryster med fineste lækre små nipples. Hurtigt bad med neutral showergel og så ellers ind til en godte der ventede med et smil på sengen. Hun er lidt som naboens lidt generte datter, det er meget sødt. Lidt kys, lidt berøring og inden længe svøbte et sæt læber sig om generalen i enmandshæren. Og det gør hun godt. Man skal huske vi har med en ung og petit pige og gøre, så man skal ikke forvente en sabelsluger men hun gør det godt - ligesom jeg kan lide det, den lille mund arbejder godt og med tilpas sug, masser af spyt, og så er det jo et skønt syn med en smuk og stram godte der guffer løs mellem ens ben. Lidt slik, lidt numseslik og så rundt i diverse stillinger. Hun er dejlig stram, og når man er kommet i gang kan der køres i ansvarligt tempo, men jeg tænker ikke man skal komme med en kæmpe salami og forvente at hamre igennem. Det er jo i mine øjne et syn for guder, at se hende ride, men også lækkert bagfra med udsyn til en guddommelig røv. Effekten udebliver ikke, tilpas meget friktion i den stramme mis, de visuelle stimulanser en masse, og så må der pumpes ud. Af med gummi, og godt mundarbejde i slutspurten og en stor ladning blev sendt til Københavns kloakker efter en tur i Alexis mund. 

Her kunne jeg godt komme igen, måske næste visit bliver endnu bedre. Hun er sød og imødekommende, og nå ja... den krop glemmer man ikke så let :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

nå ja, glemte en ting i min anmeldelse - en servicemeddelelse til eventuelle lurere, hun har i dag sat priserne ned ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter
EnFyrFraKBH skrev, for 19 timer siden:

@sugarshooter Hvilke af billederne vil du sige er mest “up to date”?

Jeg tror dem der i mine øjne ligner mest er nummer 4-6-21-23 men generelt synes jeg ikke der er nogen der er super langt fra virkeligheden, hun er nok lidt bleg på model-billederne. Men hun er virkelig sprød, det er vildt at se den krop ride dig. Hun kan vel minde lidt om Megan Fox, og hun er ret ung - måske ikke 19, men jeg tænker klart omkring de 20-21. Det er lidt som at komme hjem til en virkelig sprød gymnasiepige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...