Dylan 42 Skrevet 6. August, 2021 Lige en frisk beretning… var i dag forbi Daniela i Flensburg. https://sexnord.net/profile/638399/daniela fantastisk pige, superlækker gfe helt sikker pigen på billederne, lidt ældre, men rigtig dejlig, lækker krop og meget medlevende kan helt sikkert anbefales, jeg kommer igen…. og for en dansker er det nok et diskret sted:-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 6. August, 2021 Besøgte hende for knap 2 år siden og kan kun være enig med dig. GFE af højeste klasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 6. August, 2021 Jeg har ligeledes besøgt hende da hun sidst var i Flensburg, seriøst højt niveau…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 7. August, 2021 Ja hun er helt sikkert et besøg værd har selv været hor hende et par gange inden corona lukkede det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 16. Oktober, 2021 Troede ikke et blow kunne blive bedre end det jeg har oplevet før Men hold op Daniella kan sit kram. Havde bestilt en time. Blev modtaget med et kæmpe kys. .var igennem hele programmet. Hold kæft hun er sød og meget fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 12. November, 2021 Ginne skrev, den 16.10.2021 at 20:47: Troede ikke et blow kunne blive bedre end det jeg har oplevet før Men hold op Daniella kan sit kram. Havde bestilt en time. Blev modtaget med et kæmpe kys. .var igennem hele programmet. Hold kæft hun er sød og meget fræk. Hvad ligger prisniveauet i, sådan cirka? Priser er ikke ligefrem noget der skiltes med på sexnord … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 14. November, 2021 Ginne skrev, den 12.11.2021 at 21:28: 100/150 Euro Ov.. et hurtigt besøg kan normalt klares for 50€ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 14. November, 2021 Ja, men nok ikke ved Daniela, men tro mig, hun er ALLE pengene værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 14. November, 2021 Dylan skrev, for 36 minutter siden: Ja, men nok ikke ved Daniela, men tro mig, hun er ALLE pengene værd Enig. Hun er alle pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 16. November, 2021 Så fik jeg lært noget nyt. Var godt ophidset i morges tænkte på Daniela. Klarede det selv. Men det var ikke nok. Så jeg lavede en aftale med hende her sidst på eftermiddagen. Trods hendes ihærdige forsøg lykkedes det hen ikke at få mig til at komme. Men bare det at være sammen med hende opvejede det hele. Hun er skidesød og fræk. Kan godt anbefale hende vildt meget. Du vil aldrig fortryde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 7. December, 2021 (edited) freeman skrev, den 14.11.2021 at 15:12: Ov.. et hurtigt besøg kan normalt klares for 50€ Mig bekendt kan man kun besøge hende mindst en time =150€; men det er det værd. Hvor ellers kan man få god sex, klassisk musik og discolys samtidig. Redigeret 7. December, 2021 af Gungner Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 7. December, 2021 Gungner skrev, for 5 timer siden: Mig bekendt kan man kun besøge hende mindst en time =150€; men det er det værd. Hvor ellers kan man få god sex, klassisk musik og discolys samtidig. Skulle jeg underholde henne en hel time, var det henne der skulle af med lidt $$$ så er det jo bare at besøge en af de andre, der er massere at lamsebasser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 31. December, 2021 Gungner skrev, den 7.12.2021 at 12:51: Mig bekendt kan man kun besøge hende mindst en time =150€; men det er det værd. Hvor ellers kan man få god sex, klassisk musik og discolys samtidig. Jeg har da 2 gange fået 30 min. Så forstår ikke dit skriv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 3. April, 2022 Nu i Kruså https://annoncelight.dk/showad/311479 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg