Hop til indhold

Natasha Vejle

Featured Replies

Skrevet

Er ikke hende på billederne jeg mødte i dag, så måtte gå igen.

Uden at være uhøflig, så var billeder langt fra det jeg mødte i døren. Jeg spurgte efter Natasha, men som jeg kunne forstå, så var det hende der åbnede døren....  :(

https://annoncelight.dk/showad/324408

Skrevet
John41 skrev, for 50 minutter siden:

Er ikke hende på billederne jeg mødte i dag, så måtte gå igen.

Uden at være uhøflig, så var billeder langt fra det jeg mødte i døren. Jeg spurgte efter Natasha, men som jeg kunne forstå, så var det hende der åbnede døren....  :(

https://annoncelight.dk/showad/324408

Tak for indsatsen :)

Skrevet

Men... Det er et sted i Vejle, som er kendt for at huse flere piger på samme tid... Det KUNNE jo være at hun var træt og gemte sig i baglokalet... Skulle nogen være "heldig" at støde på den rigtige som på billederne, så hører jeg gerne fra jer... For hun er godt nok en lille lækker godte "hende på billederne" ;) 

Skrevet
John41 skrev, den 6.8.2021 at 18:25:

Men... Det er et sted i Vejle, som er kendt for at huse flere piger på samme tid... Det KUNNE jo være at hun var træt og gemte sig i baglokalet... Skulle nogen være "heldig" at støde på den rigtige som på billederne, så hører jeg gerne fra jer... For hun er godt nok en lille lækker godte "hende på billederne" ;) 

Keep on dreaming ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.