Hop til indhold

SØGER FRÆK MAND I KBH i dag kl.14.

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet det samme da hun var i Aarhus - stort set umuligt at aftale noget med hende…..

Skrevet
  • Author
TheJack skrev, for 15 minutter siden:

Har prøvet det samme da hun var i Aarhus - stort set umuligt at aftale noget med hende…..

Crazy nok, hun må have en flok faste der er hurtige på tasterne :ph34r:

Skrevet
GloomyBear skrev, for 33 minutter siden:

Efterlysning - https://annoncelight.dk/showad/292381

er det kun mig der har svært ved at få svar fra hende her, det ligner hun søger dagligt, men det er virkelig svært at komme i kontakt synes jeg???

Så vidt jeg ved, har jeg fået kontakt med hende over Snap, men for at mødes skulle, ville hun have nogle penge overført, for man komme i betragtning, for at få mulighed for at mødes med hende, hos hende, så kan kun anbefale at holde sig fra hende, men måske er der nogle der har held med sig, måske kunne det være at hun ikke ved hvem man er, selvom jeg sendte et ansigt billede, men hun skrev frem og tilbage for at få mig til at sende penge til hende, hvor jeg skrev never også rød forbindelsen..

Skrevet
GloomyBear skrev, for 3 minutter siden:

Crazy nok, hun må have en flok faste der er hurtige på tasterne :ph34r:

Og bede om at sende penge, med at overføre penge til hendes konto

Skrevet

Øv. Ser ellers fristende ud og da hun var i Aarhus fik hun egentlig mest gode anmeldelser fra dem, der så faktisk mødte hende… 

Redigeret af TheJack
Fejl

Skrevet

Jeg har også forsøgt at komme i kontakt med hende - det er stort set umuligt. 

Skrevet

Jeg fik kontakt med hende hurtigt for et stykke tid siden, men det blev ikke til et møde, hvilket var mit valg.

Skrevet

Jeg har prøvet mange gange. Det lykkedes en gang men det blev ikke til noget. Og siden da er hun igen umulig at komme i kontakt med

Skrevet

Jeg har oplevet at være brændt af. Var parkeret foran det sted vi havde aftalt men så var der radio tavshed fra hende. 

Prøvede igen for et par uger siden. Hun svarer på et par beskeder og så der stille igen. Ingen grund til at bruge tid på hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.