martin55 135 Skrevet 6. August, 2021 har prøvet og kontakte Knald Mig - Annoncelight men får ikke svar, andre der har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 167 Skrevet 6. August, 2021 martin55 skrev, for 39 minutter siden: har prøvet og kontakte Knald Mig - Annoncelight men får ikke svar, andre der har Har du husket at sende selfie og dick-pic, som er krævet? Alle mine advarselslamper blinker på livet løs ;) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 192 Skrevet 6. August, 2021 Ansigt og pik billede ha ha, lyder til der skal noget afpresning til bagefter 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 935 Skrevet 6. August, 2021 Når du nu er i gang kan du jo også sende dem et link til din face book profil, scan af sygesikringskort, lønsedler for de sidste 6 og koden til dit NemID. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJ 235 Skrevet 6. August, 2021 Man er i hvert fald bekendt med, at han beholder billederne: "alt andet bliver slettet" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 79 Skrevet 7. August, 2021 Godt med en dejligt informativ overskrift 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg