Hop til indhold
GloomyBear

Kakao på din pik - Very Hot Chocolate!!!

Recommended Posts

Hello Gents,

Anmeldelse af catchmeifyoucan - ung mørk chokolade drøm https://annoncelight.dk/showad/323742

Lidt kølig kommunikation til at starte med, men det kan skyldes, at hun ikke er dansk af oprindelse? Beliggenheden fejler ikke noget, nemt at parkere og ret diskret. Lækker indlevende sex, hverken fjern el. passiv.

Der er ingen tvivl om at det er hende man ser på billederne, hun er lige så fræk og lækker i virkeligheden! Hun giver et super blow, og hun smager fantastisk, og bliver dejlig våd, jeg nåede kun en stilling, så er vidst nødsaget til at komme tilbage ;)

Da jeg så annoncen tænkte jeg, at der var noget skummelt ved den, og det samme efter den første kommunikation, men efter at have været forbi sidder jeg med et kæmpe smil på læben. Jeg havde booket 30 min. + oral/69 og er godt tilfreds, jeg synes hun virkede oprigtig og ikke påtaget, kan klart anbefale hende!

 

God weekend derude ::)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GloomyBear skrev, for 23 minutter siden:

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Bgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er ægte/naturlige, og hænger en lille smule, det er ikke struttende ungpigebryster, men synes de var frække på deres egen måde..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan

Hun kommer igen, du skal bare holde øje .. Tror måske hun er tilbage i slutningen af næste uge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum.

Redigeret af fallara

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, 1 time siden:

Tak for din anmeldelse. Hun lyder dejlig skør sjov og fræk i hendes annonce text :p Forstår jeg korekt at hun taler dansk ? Er stedet en lejlighed? Lejligheden på billederne måske? Den ser fin og lys ud. Gider ikke "mørke kældre" og små rum.

Ja, hun taler dansk, og det er en “privat” lejlighed på Østerbro, det er fint men på ingen måde prangende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 7.8.2021 at 05:08:

Øv. Nu har hun lukket både annonce og sin profil. catchmeifyoucan

She's back.. https://annoncelight.dk/showad/323742 :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der nu. Øverst, ude i siden til højre.

 

Måske der skal lidt blod tilbage til det øverste hoved?:D

L

Redigeret af Leglover
Gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker hendes fantastiske tekst :D, den giver lyst til at lære hende at kende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 47 minutter siden:

I hvert fald indtil man får prislisten. :shock:

Kører hun med meget høje priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soppe skrev, for 5 minutter siden:

Kører hun med meget høje priser?

Alt er relativt, du kan sagtens finde noget  billigere, men hvis man har en craving til sådan en lille fræk chokolade drøm, synes jeg ikke det er fuldstændig crazy.

Hun er tæt på at være den eneste af den kaliber, og som hun selv skriver, smager hun fantastisk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...