Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302905

Efter et par år uden GP besøg besluttede jeg mig for at nu skulle det være .

Er til store bryster så jeg faldt over Sabrinas billeder. 

Fik aftalt tid og afsted det gik til hendes ikke så diskrete lejlighed,skrev til hende ved ankomst  der gik et par min uden svar ,så svarede hun der gik et øjeblik så ville hun åbne ,der gik så yderligere et par min ,så stod og kogte 4-5 min på gaden,dårlig start synes jeg .

Nå ind kom jeg i et mørkt rum,  øjnene skulle lige vænne sig til den sparsomme belysning. 

Nå hun lignede ikke hende på billederne  brysterne var da store og hun var slank.

Var lidt skeptisk men så tog liderligheden over ,betalte 1500 for 45 min med det hele incl CIM og fik taget et bad .

Kom ind i rummet hvor hun sad på sengen og sagde så jeg skulle komme og ligge mig ,så kom den kolde Vådserviet frem ,selvom jeg lige var kommet ud af badet,så gik hun i gang med et kedeligt blow med meget spyt  ,kunne næsten ikke mærke noget .

Så blev det tid til hun slap de store bløde brister ud af bh'en løs , ja de er store men meget grimme med store ar ,meget meget dårligt lavet ,der faldt det der var tilbage af tænding for mig .

Spurgte om hun kunne lege med sig selv ,så kunne jeg selv gøre arbejdet med at se om jeg kunne få Lillemanden  op i gear ,hende om på ryggen og mig siddende imellem hendes ben med udsyn til fisken,hun fik kun lige startet gør der stank af sur fisk, normalt ville jeg have slikket, da jeg elsker det men nej ikke her ,tænkte bare at det her skulle overstået og det blev det i hendes mund efter selv at have spillet den af .

Blev tilbudt massage ,takkede ja da jeg tænkte jeg måske bare kunne få lidt for pengene men nej 10 min med intetsigende massage ,så sagde jeg det var fint 

Stod på gaden igen 35 min efter jeg var trådt ind. 

Gentagelse nej

Anbefaling nej 

Det er sidste gang jeg lader liderligheden bestemme.

Det var spildte 1500 kr.

Redigeret af Cantona7
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan man se hvor meget “pikkemanden” bestemmer i livet hahaha.. Forstår ikke hvorfor man ikke går igen, når man får “serveret” noget man ikke har set sig sulten i. Det svare lidt til at bestille en steak på en restaurant, og få serveret en fiskeanretning. 
 

måske man bare skulle gøre sig selv den tjeneste, at spørger pigen, om hun er identisk med sine billeder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...