Hop til indhold
Mikkel.Rock

Tvangs sexlege

Recommended Posts

Hej Folkens,

 

Jeg besøger fast en erfaren GP som har lyst til at prøve nye former for sex med mig. Hun synes det kunne være frækt hvis jeg tvang hende til at gøre forskellige seksuelle ting som ville være grænseoverskridende eller kinky. Da jeg er helt ny inden for dette her område håber jeg at i kan hjælpe mig med nogle gode ideer. Jeg har stort set frie tøjler til at behandle hende som jeg har lyst til så der er meget få ting hun ikke er til.

 

Håber nogen af jer kan hjælpe og spændt på at høre hvad i ville gøre hvis i fik frie tøjler til at tvinge en kvinde til sex.

 

Mvh

Mikkel.Rock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der tænder mig er oral udnyttelse, evt tvang, hvor jeg knepper hendes mund dybt/hårdt. Godt fast tag i nakken eller håret, evt give hende håndjern på.

Giv hende et halsbånd/hundesnor på, lad hende kravle rundt efter dig. Lad hende give dig en god rimming.

Blot lidt inspiration, skriv evt PB for evt spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det lyder som en skøn GP du har fundet dig der. Hvad "plejer" i at lave og er der nogle specielle ting du tænder på?

Du kan eventuelt få hende til at deepthroate dig hvis hun ikke er vant til det. Hvis hun godt kan gå helt i bund, kan du evt. få hende til at blive der indtil hun gagger som næste step. Du kan også mundkneppe hende hvis hun har styr på de andre ting, altså hvor du decideret boller hende i munden/halsen mens du holder hendes hovede. Giv hende halsbånd på og snor, og styr dit blowjob ved at trække hende ind med snoren. Du kan få et læderhalsbånd og en hundesnor til beskedne penge i maxi zoo til den leg. Du kan også få hende til at gagge på dine fingre, altså ved du tager to-tre fingre i munden på hende og beder hende sutte dem som om det var din pik, og så stik dem helt ned i halsen på hende. Hvis du er til det, kan du evt. lade hende sutte dig dybt og beordre hende til at holde munden åben, hvis hun så glemmer det når hun trækker sig af pikken kan du give hende en blid lussing(hvis hun accepterer det og du er til det selv) eller alternativt kan du "blive nødt til" at give hende en dental gag på så hun simpelthen ikke kan lukke munden. 

Du kan også få hende til at rimme dig(slikke dit røvhul, men vask dig grundigt først). Du kan også give hende håndjern og blindfold på og tease hende. Det kan feks. være at du bruger en fjer til at køre rundt på hendes krop mens hun ikke kan se eller røre sig. Hvis hun ligger på maven kan du køre den over ballerne og op ad missen, op ad ryggen og så uden varsel give hende et smæk i røven med flad hånd en gang i mellem. Det kunne også være du bad hende om at please sig selv for dig, eller fiste sig selv. Hvis hun er til numseleg, så giv hende et buttplug i mens du knepper hende i fissen, og skifte det løbende til større legetøj(og fornøjelse). Man kan få plugs i tusinde afskygninger. Analsex i sig selv kan også være et krydderi hvis i ikke plejer at dyrke det, du kan jo bede hende om at varme sig selv op med fingrene og evt selv give hende finger eller fingre i røven.

Blindfold og et par læderhåndjern kan gøre meget for jeres leg, det at du kan styre hvad hun oplever giver noget og sanserne skærpes når hun ikke kan se. Du kan også binde hendes hænder til hendes lår eller ankler, så du har fri adgang til hende. Mulighederne er mange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel.Rock skrev, for 1 time siden:

Hej Folkens,

 

Jeg besøger fast en erfaren GP som har lyst til at prøve nye former for sex med mig. Hun synes det kunne være frækt hvis jeg tvang hende til at gøre forskellige seksuelle ting som ville være grænseoverskridende eller kinky. Da jeg er helt ny inden for dette her område håber jeg at i kan hjælpe mig med nogle gode ideer. Jeg har stort set frie tøjler til at behandle hende som jeg har lyst til så der er meget få ting hun ikke er til.

 

Håber nogen af jer kan hjælpe og spændt på at høre hvad i ville gøre hvis i fik frie tøjler til at tvinge en kvinde til sex.

 

Mvh

Mikkel.Rock

Hun må være noget specielt.  Tror de færreste gp lader sine grænser overskride med fremmede mænd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero

Inden  I begynder  jeres  frække  leg,  så4 aftal et  stopord. Med  stopord  er  I begge  sikre  på  at  I kan  lege  frit  uden  at  du  skal  bekymre  dig  om, at  du  overskrider  hendes  grænser  og  hun  kan  lege  trygt. 

Udover  det der  allerede  er  nævnt,  kan  du  vælge  at  binde  hendes  bryster,  evt  sætte  tøjklemmer  i brysterne  eller  andre  steder  på  kroppen (brug  træ klemmer), pikslag  i ansigtet, spytte  hende  i ansigtet/munden, sætte  en  vibrator  på  klitoris  og  lade  hende  få den  ene  orgasme  efter  den  anden,  verbal  ydmygelse, tisse  på  hende, skrive  på  hendes  krop  med  læbestift, stearin  på  kroppen, blindfolded  hende og  invitere  en  ekstra  mand  til  at  kneppe  hende  sammen  med  dig. 

Det  er  vigtigt  at  du  er  nysgerrig  på hvad  hun  tænder  på, så det  bliver  en  god  oplevelse  for  jer  begge. 

Redigeret af Zero
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden:

Hun må være noget specielt.  Tror de færreste gp lader sine grænser overskride med fremmede mænd.  

Ja, hun er noget specielt og vi har leget i flere år. Så tog også noget tid før jeg fik lov til at gøre den her slags ting med hende :) Besøger heller ikke andre GP for må alt med hende så vi har det så dejligt sammen. Vi ses også en gang imellem privat hvor vi leger hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med stor fornøjelse bundet kvinder. Køb et sæt håndleds og ankelremme og læg hende udspændt på sengen - naturligvis nøgen og blindfoldet.

Leg med hende - f.eks. med lidt klap og smæk, eller med legetøj. En dildo eller et massageapparat gør underværker. Lad hende smage din pik - ikke for tit, men en gang imellem. Du kan også sætte brystklemmer på hende - gerne med en kæde, som du kan trække i.

Og hun har naturligvis halsbånd på - bare for at vise hvem der bestemmer.

Jeg har produceret nogle meget voldsomme orgasmer og sprøjt på den måde. Og taknemmeligheden over at få pik til sidst og få lov til at sutte og sluge er det hele værd

Hvis du er fra Storkøbenhavn, kan jeg anbefale at leje www.legelejlighed.dk Det er 2 meget vel indrettede lejligheder, som har meget af det som skal bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en utrolig tillids erklæring - så tag nu godt vare på den! 
find ud af hvilken retning i vil gå - er det BDSM bondage eller ydmygelse underkastelse - der er så mange genre og der er mange udfoldelses muligheder, men vigtigst af alt (når tilliden er der, og det må den jo være) er aftal et stop ord og evt et “slowdown” rød og gul er meget benyttet!

går i ind i fiksering så start gerne med håndjern metal, læder eller velco - hvis i skal benytte reb, som giver meget større muligheder, då lær teknikken først, du kan virkeligt gøre skade ved ikke at vide hvad du gør - og når dette er sagt kast dig ud i det det er et tilbud mange vil være meget misundelig på !! God leg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...