Hop til indhold
NysgerrigePeter

Hvor findes de mest liderlige mænd?

Recommended Posts

Hej.

Eftersom jeg lige har kørt gennem landet, er der noget, som falder mig i øjnene. 
Det virker til, at jo længere vestpå man kommer, jo højere priser. :) 

København: 15min - 300/400

Fyn: 15min - 500

Jylland: 30min - 800/900 (15min er svært at støve op)

Er konklusionen, at mænd i Jylland er mest liderlige, og efter genåbningen bare betaler ?

Eller er vi ude i hård konkurrence i København?

Hvad siger i piger feks? 
Når i rejser rundt? Har i så flere kunder i butikken i Vejle, kontra København? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
NysgerrigePeter skrev, 1 time siden:

Er konklusionen, at mænd i Jylland er mest liderlige, og efter genåbningen bare betaler ?

Eller er konklusionen at mænd i København er mere liderlige, og derfor kommer der flere GP'er - og så regulerer markedet resten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, 1 time siden:

Du sammenligner pærer med æbler i din markedsanalyse. 

Markedsanalyse? Ahhh ikke helt, vel?

tvr skrev, for 49 minutter siden:

Eller er konklusionen at mænd i København er mere liderlige, og derfor kommer der flere GP'er - og så regulerer markedet resten?

Som jeg også skriver linjen under dit citat. ;) 

Udbud og efterspørgsel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, Lige nu:

Markedsanalyse? Ahhh ikke helt, vel?

Nej det er den nok lidt tynd til at blive kaldt, men du sammenligner priser på to forskellige ydelser…… ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, Lige nu:

Nej det er den nok lidt tynd til at blive kaldt, men du sammenligner priser på to forskellige ydelser…… ;)

Jeg ved det, men som sagt fik jeg ikke støvet en 15min pris op. 
Kan godt se det forvirrer mere end det gavner. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved det, men som sagt fik jeg ikke støvet en 15min pris op. 
Kan godt se det forvirrer mere end det gavner. :) 

Præcis :)

Men på turen tilbage kunne du jo så sammenligne 30 min ydelserne, og så ser billedet måske anderledes ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 5 minutter siden:

Præcis :)

Men på turen tilbage kunne du jo så sammenligne 30 min ydelserne, og så ser billedet måske anderledes ud :)

Det var en oneway-trip denne gang! :D

Jeg tager det dog til efterretning 

Redigeret af NysgerrigePeter

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 4 timer siden:Jylland: 30min - 800/900 (15min er svært at støve op)

15 min omkring Aarhus ligger på ca 600 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er faktisk min holdning af salg at ultra korte ydelser fortæller mere om de Gpér der tilbyder det end om mænds liderlighed.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Det er faktisk min holdning af salg at ultra korte ydelser fortæller mere om de Gpér der tilbyder det end om mænds liderlighed.   

Og hvad tænker du, at det siger? ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Syntes det er en mærkelig kommentar, du kunne i det mindste uddybe det, istedet for bare at slynge noget ud .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 5 timer siden:

Og hvad tænker du, at det siger? ^_^

Jeg tænker primært koncept.  Det kan jo nok ikke komme som den store overraskelse, at forberedelses tiden er den samme uagtet om en gæst har købt en time, ½ time eller 15 min.  Heraf følger at rent økonomisk for Gpén er salget af ultra korte ydelser ikke den fedester forretning hvis man  indregner forberedelsestiden og pausen imellem hver kunde.  Nå, ja men man kan jo bare skrue ned for forberelsen tiden m.v.,   Gør man det betyder det at  man jo så også valgt at distancere sig for de GP´er der skilter med et højt servicenivau og som rent faktisk også skifter lagener,  tager bad m.v. og ellers holder de nødvendige pauser m.v  således at gæsten også mærker indlevelsen, interessen m.v.   

Jeg siger ikke at alle gør det, men til gengæld er det økonomisk nok mere interessan at sælge en ½ eller en hel time.   Når man taler generelt omkring emnet, vides det jo naturligt nok ikke hvor stor en andel disse ultra korte ydelser udgør,  men man kunne fristes til at mene, at nogle tænker, at "nå, ja det er jo bedre end ingnting".   Det kan man selvfølgelig altid diskuttere om man skal jagte alt "salg" eller om man skal holde fast i sin kerneforretning og det man selv føler man er god og unik til,  og derved takke nej til noget der ikke er en naturlig del at ens velfungerende koncept. 

Fred være med, at nogle synes det er helt fint, og dem der ikke har så mange penge, skal selvfølgelig også have mulighed, eller nogle gæster har faktisk ikke brug for mere tid.  Faktum er nok at hvis man taler om  cocktailsydelser eller disse ultra korte ydelser,  så følger der ofte mange kedelige ting med.  Det kan være at korrespondancer følges alt for lang inden der laves en aftale, eller måske endda mere udbred,  Det kan være rigtigt svært at få gæsten ud efter et kvarter.   Disse ting kan sagtens forstyrre ens psyke og have en kedelig indvirkning på ens "arbejdsglæde" og derved påvirke den gode og sunde del af konceptet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Jeg tænker primært koncept.  Det kan jo nok ikke komme som den store overraskelse, at forberedelses tiden er den samme uagtet om en gæst har købt en time, ½ time eller 15 min.  Heraf følger at rent økonomisk for Gpén er salget af ultra korte ydelser ikke den fedester forretning hvis man  indregner forberedelsestiden og pausen imellem hver kunde.  Nå, ja men man kan jo bare skrue ned for forberelsen tiden m.v.,   Gør man det betyder det at  man jo så også valgt at distancere sig for de GP´er der skilter med et højt servicenivau og som rent faktisk også skifter lagener,  tager bad m.v. og ellers holder de nødvendige pauser m.v  således at gæsten også mærker indlevelsen, interessen m.v.   

Jeg siger ikke at alle gør det, men til gengæld er det økonomisk nok mere interessan at sælge en ½ eller en hel time.   Når man taler generelt omkring emnet, vides det jo naturligt nok ikke hvor stor en andel disse ultra korte ydelser udgør,  men man kunne fristes til at mene, at nogle tænker, at "nå, ja det er jo bedre end ingnting".   Det kan man selvfølgelig altid diskuttere om man skal jagte alt "salg" eller om man skal holde fast i sin kerneforretning og det man selv føler man er god og unik til,  og derved takke nej til noget der ikke er en naturlig del at ens velfungerende koncept. 

Fred være med, at nogle synes det er helt fint, og dem der ikke har så mange penge, skal selvfølgelig også have mulighed, eller nogle gæster har faktisk ikke brug for mere tid.  Faktum er nok at hvis man taler om  cocktailsydelser eller disse ultra korte ydelser,  så følger der ofte mange kedelige ting med.  Det kan være at korrespondancer følges alt for lang inden der laves en aftale, eller måske endda mere udbred,  Det kan være rigtigt svært at få gæsten ud efter et kvarter.   Disse ting kan sagtens forstyrre ens psyke og have en kedelig indvirkning på ens "arbejdsglæde" og derved påvirke den gode og sunde del af konceptet  

Jeg går ikke ud fra at du har tjent penge på lagnet, men tager hatten af for DIN viden og indsigt om vores branche.

Jeg vil til enhver tid tilbyde bla korte møder. Og nej det er ikke psykisk hårdt. Og jo man kan godt nå en skyller før den næste for ikke alle har behov for en tornerose søvn mellem hver gæst. 
Jeg sætter 2-3 pauser af på de lange vagter jeg har og vil selv mene jeg stadig er opmærksom på mine gæster og giver en god service
Jeg har altid bedst arbejdet under pres.

Hvis jeg besluttede mig for at kun tilbyde minimum 30 min aftaler og en lang pause mellem hver gæst kan jeg godt dreje nøglen om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Hvis du kigger på de tilgængelige menuer med priser, vil du bemærke, at de tager mere end halv pris for 30 minutter i forhold til en time. På samme måde tager de fleste mere end halv pris for 15 minutter i forhold til 30 minutter. Det betaler en del af de forhold, du påpeger. Det kan jo også være, at det er muligt at tiltrække flere til korte besøg end til lange, så det gavner bundlinjen. Bare fordi jeg foretrækker 30 minutter, er det ikke nødvendigvis det rigtige for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg går ikke ud fra at du har tjent penge på lagnet, men tager hatten af for DIN viden og indsigt om vores branche.

Jeg vil til enhver tid tilbyde bla korte møder. Og nej det er ikke psykisk hårdt. Og jo man kan godt nå en skyller før den næste for ikke alle har behov for en tornerose søvn mellem hver gæst. 
Jeg sætter 2-3 pauser af på de lange vagter jeg har og vil selv mene jeg stadig er opmærksom på mine gæster og giver en god service
Jeg har altid bedst arbejdet under pres.

Hvis jeg besluttede mig for at kun tilbyde minimum 30 min aftaler og en lang pause mellem hver gæst kan jeg godt dreje nøglen om. 

Nu behøver man jo ikke at være uddannet bager for at vide hvordan, bemærk ordet hvordan man kan optimere sig "bager-forretning".  I øvrigt er mine indlæg ikke skreve med det formål at se ned på nogen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 22 minutter siden:

Nu behøver man jo ikke at være uddannet bager for at vide hvordan, bemærk ordet hvordan man kan optimere sig "bager-forretning".  I øvrigt er mine indlæg ikke skreve med det formål at se ned på nogen 

Kom endelig med de guldkorn der virker for at optimere vores forretning.

Jeg har skam kendskab til flere kvinder i branchen som enten er stoppet eller ikke har meget at lave fordi de mener/mente at de var/er for popsmarte til at trække i arbejdstøjet for en enkelt ydelse eller hurtig cocktail. Tror det er mere psykisk usundt at tænke sådan. 
Nej det der er hårdt og drænende er at gå på job og ikke lave noget eller så lidt at overskuddet er latterlig lav. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Kom endelig med de guldkorn der virker for at optimere vores forretning.

Jeg har skam kendskab til flere kvinder i branchen som enten er stoppet eller ikke har meget at lave fordi de mener/mente at de var/er for popsmarte til at trække i arbejdstøjet for en enkelt ydelse eller hurtig cocktail. Tror det er mere psykisk usundt at tænke sådan. 
Nej det der er hårdt og drænende er at gå på job og ikke lave noget eller så lidt at overskuddet er latterlig lav. 

Lad os bare stoppe her og måske være enige om, at det er hårdt hvis indtægten efter fradrag af diverse omkostninger ikke står mål med indsatsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Når man er nået dertil er det enten fordi man er pensionsmoden eller klar til nye udfordringer ( som det hedder når man ikke evner sit nuværende job mere ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Når man er nået dertil er det enten fordi man er pensionsmoden eller klar til nye udfordringer ( som det hedder når man ikke evner sit nuværende job mere ).

Det er dog utroligt så klog du er!

Nej det behøver ikke at have noget ned det, du skriver at gøre. Udbudet på discountmarkedet er for stort, og for mange vælger på pris i stedet for på kvalitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Alle kan have en dødvagt. 

Jeg mangler ikke kunder i min butik men det kan ske for ALLE at der er stille vagter. Det har intet med mistet arbejdsglæde eller overmodenhed at gøre.

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Lad os bare stoppe her og måske være enige om, at det er hårdt hvis indtægten efter fradrag af diverse omkostninger ikke står mål med indsatsen 

Gerne efter du har forklaret hvad du mener kan optimere branchen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...