Roskilde20 30 Skrevet 5. August, 2021 Nogen der har været hos Maya, og evt ved hvor i København hun befinder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 15. August, 2021 slapman skrev, for 59 minutter siden: Amager Og? har du været forbi og kan du fortælle noget om oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Docteur 136 Skrevet 15. August, 2021 Hun ser godt nok sød ud, og med et glimrende menukort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 270 Skrevet 15. August, 2021 Aventura skrev, for 5 timer siden: Og? har du været forbi og kan du fortælle noget om oplevelsen? Svarer blot på trådstarters spørgsmål. Har ikke været der, ellers havde jeg selvfølgelig nævnt det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jigger 7 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har været i kontakt med hende. Umildbart virker hun ægte, men kører kun outcalls. Jeg har ikke booket en tid endnu, da jeg finder det lidt underligt at der ingen reviews er af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg