hlj65 8 Skrevet 5. August, 2021 Har nogen besøgt Kiki i Auorburg?Jeg vil vide evalueringen og hendes højde og vægt. Jeg sendte mange sms'er til hende, men hun svarede ikke. https://annoncelight.dk/showad/316206 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 348 Skrevet 5. August, 2021 (edited) hlj65 skrev, for 1 time siden: Auorburg Er det ikke den lille by mellem Augsburg og München - beklager - kunne ikke lade være - jeg har ikke besøgt hende Hvis det er hende på billederne, så er hun cirka 149 cm høj og vejer 48 kg Redigeret 5. August, 2021 af Goldfinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 30 Skrevet 5. August, 2021 Hun er anmeldt tidligere: Kiki Hendes billeder og oplyste data er retvisende. En lille slank ting med en fin service. Hun går fx. med i bad og vasker dig - både før og efter, hvis du vil have det ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hlj65 8 Skrevet 5. August, 2021 Silverback skrev, 1 time siden: 她之前被审查过: Kiki 她提供的照片和数据都是真实的。有点苗条的东西,服务很好。她去例如 洗澡和洗自己 - 前后,如果你想;-) Thanks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg