Hop til indhold

Recommended Posts

Goddag de. Herrer 

Kan se at der skrives en del om Alexis samt hendes validitet. 

Jeg var selv er smut forbi hendes i går, og hold nu kæft en pige. Vanvittig smuk/fræk, meget petit og en super god service. 

Snuppede 30 min. med hende inkl. CIM og Deep - perfekt oplevelse. 
 

Hun kan besøges på Amager. 
 

Men yes, men oplevelse var super god - pas på hende. Hun må godt blive lidt endnu ;)

Hot Alexis In Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde desværre ikke en lige så dog oplevelse.

Utvivlsom den smukkeste mes petite unge pige jeg har haft fornøjelsen af at være sammen med.

Muligvis pga. kemi var selve akten dog ikke et stort turn on for mig.

Havde booket 2 timer for have ro på oplevelsen for begge parter og Vi startede i badet.

 

hele vejen igennem var både kys, mine slik mv. dog mødt meget tilbageholdent fra hendes side... 

Måske var det kemi ved det ikke.

En ting som kunne have spoleret hendes hengivelse var at Vi i badet fik en lille underlig dims i munden da Vi kyssede. Ingen af os Anede hvad det var men fhst bagefter, jeg var gået, gik det op for mig at det var et Shia frø fra min morgen mad som havde suget vand et sted mellem minde tænder (havde ellers børste grundigt og brugt tandtråds:)

Fantastisk smuk pige, men indlevelsen var der ikke ved mit besøg selvom tiden var til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 5 timer siden:

Ærgerligt med de læber.

Jag tycker mest det ser ut som att dom använt läppstift för att måla dit större läppar än hon i verkligheten har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bobby CPH skrev, den 5.8.2021 at 09:08:

Ærgerligt med de læber.

enig - hvad fanden er det der sker for de piger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemt skrev, den 5.8.2021 at 10:00:

Goddag de. Herrer 

Kan se at der skrives en del om Alexis samt hendes validitet. 

Jeg var selv er smut forbi hendes i går, og hold nu kæft en pige. Vanvittig smuk/fræk, meget petit og en super god service. 

Snuppede 30 min. med hende inkl. CIM og Deep - perfekt oplevelse. 
 

Hun kan besøges på Amager. 
 

Men yes, men oplevelse var super god - pas på hende. Hun må godt blive lidt endnu ;)

Hot Alexis In Copenhagen

Thank you dear for sweet words<3 I am glad to hear that you liked our unforgettable meeting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Blue man skrev, for 14 minutter siden:

Hvad menes med selfie-mafiaen ?

At de pimps der står bag pigerne beder om en selfie af dig samt en facebookprofil der kan verificere dig. Det beder de dog så vidt vides ikke om, hvis du har besøgt en af deres piger inden de begyndte at bede om den information(da et tidligere besøg er tilstrækkelig verifikation).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...