Hop til indhold
Guest Humblebug

Miss Maria Luux holdt ikke, hvad hun lovede

Recommended Posts

Guest Humblebug

Jeg har netop besøgt Miss Maria Luux hos Haderuppigerne. Miss Luux er også kendt fra Hvidovrepigerne. 

Baggrunden for min henvendelse til Miss Maria Luux var, at jeg var blevet snydt af en Domina, der havde lovet mig sex. 

Derfor spurgte jeg specifikt Miss Maria Luux, om hun kunne tilbyde en session med afsluttende sex. Det bekræftede hun. Og på den baggrund syntes jeg også at prisen var i orden,selvom det er den næsthøjeste, jeg har betalt for en BDSM session. 

Desværre er min vurdering også, at pris og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen. 

Midt i maj havde jeg en session hos Miss Flora fra Berlin. Den fik jeg gratis og kan ses på Mercilessdominas.com 

Miss Maria Luux fortalte mig også, at jeg kunne forvente at sessionen ville vare mere end den time, som jeg betalte for. 

Miss Maria Luux kan det, som hun skal i en session. For mig blev det bare en tam omgang i forhold til det som jeg havde forventet. 

Når Miss Maria Luux starter sessionen ned at sige, at jeg ikke får sex, indstiller jeg mig på det. 

Derfor kunne jeg heller ikke rive den af efter at have slikket Miss Luux. Det ønskede jeg i øvrigt heller ikke, hvis der havde været sex i udsigt. 

Jeg er før blevet fuldstændig slap i et blowjob uden condom, hvor comdomerne var lagt frem på sengen. 

Miss Maria Luux er meget professionel. Jeg kan også godt lide hende som menneske. Hun kommunikerer meget. Det kan jeg godt lide. 

Men som Domina, som jeg kan tjene, er jeg desværre nødt til at finde en anden. 

www.haderuppigerne.com 

www.hvidovrepigerne.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Humblebug skrev, for 3 timer siden:

Jeg har netop besøgt Miss Maria Luux hos Haderuppigerne. Miss Luux er også kendt fra Hvidovrepigerne. 

Baggrunden for min henvendelse til Miss Maria Luux var, at jeg var blevet snydt af en Domina, der havde lovet mig sex. 

Derfor spurgte jeg specifikt Miss Maria Luux, om hun kunne tilbyde en session med afsluttende sex. Det bekræftede hun. Og på den baggrund syntes jeg også at prisen var i orden,selvom det er den næsthøjeste, jeg har betalt for en BDSM session. 

Desværre er min vurdering også, at pris og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen. 

Midt i maj havde jeg en session hos Miss Flora fra Berlin. Den fik jeg gratis og kan ses på Mercilessdominas.com 

Miss Maria Luux fortalte mig også, at jeg kunne forvente at sessionen ville vare mere end den time, som jeg betalte for. 

Miss Maria Luux kan det, som hun skal i en session. For mig blev det bare en tam omgang i forhold til det som jeg havde forventet. 

Når Miss Maria Luux starter sessionen ned at sige, at jeg ikke får sex, indstiller jeg mig på det. 

Derfor kunne jeg heller ikke rive den af efter at have slikket Miss Luux. Det ønskede jeg i øvrigt heller ikke, hvis der havde været sex i udsigt. 

Jeg er før blevet fuldstændig slap i et blowjob uden condom, hvor comdomerne var lagt frem på sengen. 

Miss Maria Luux er meget professionel. Jeg kan også godt lide hende som menneske. Hun kommunikerer meget. Det kan jeg godt lide. 

Men som Domina, som jeg kan tjene, er jeg desværre nødt til at finde en anden. 

www.haderuppigerne.com 

www.hvidovrepigerne.dk 

Ikke at jeg har megen erfaring eller forstand på dominaer, men jeg ville nok hos en pige, jeg ikke tidligere har besøgt, være varsom med at hive den store tegnebog frem - men derimod se om der var kemi og om hun var istand til at levere, uden at jeg hele tiden skulle instruere eller korrigere. Nogle piger kører også bare et standardprogram - først en halv time på den ene side og ......, fremfor at have føling med kundens ønsker eller forbavse ham.

Såvidt jeg forstår din anmeldelse havde hun på forhånd lovet dig sex - men er det sådant et specielt dominatrik ved fremmøde at nægte kunden det, for ligesom at give den lidt ekstra som domina, selvom du måske har kørt langt og sat tid af til den oplevelse??? - så forstår jeg godt din skuffelse - men, det er der måske nogen nogen mænd, der tænder på? - Personligt tænder jeg ikke på at blive hustlet!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej lige en kort service, meddeles:)

Normalt gider jeg ikke kommentere, på dette site:blink:

Men men her er jeg så, den kæreste mand søger et forhold med sin domina, det har jeg nu i de sidst 24 timer forsøgt via mails og sms, og nu har jeg fået nok. 

Dette er en hate til samtlige dominaer i dk. 

Jeg har fået e-mail der kalders den 16 domina navne som er kendte dominaer er blevet svinet til, i mit på hør, jeg har meddelt pænt at jeg ikke ønskede manden som gæst, og det ikke fungerede for mig som det gjorde for han, jeg har ydermere ønsket god vind og håb om han fandt det ham søgte, men end det var ikke nok! I morges fik jeg tilsendt link til denne anmeldelse. 

Og ja hva kan jeg sige historien taler vist for sig selv... 

Jeg lærte en gang, at hvis man intet pænt har at sige, ja så hold dov mund. 

Jeg forstår ganske simpelt vi pige/dominaer ikke respektere hvis vi sir fra og der ikke, er kemi man kan og skal ikke gøre noget i denne branche, man ikke har lyst til for det er et overgreb på en selv, og det burde samtlige mand også tænke over. 

Jeg ønsker alle en dejlig dag.

Og som jeg startede med at skrive er dette ikke et site, jeg benytterig af da jeg syntes det ofte intet positivt fører med sig da folk kan sidde bag en skærm, og skabe sig hvor herre bevares. 

Herren havde alt mulighed for at åbne munden, jeg havde jo ikke gagget ham. 

Xoxo maria-luux 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Humblebug,

jeg blev lidt trist af at læse din anmeldelse, og faktisk på jeres begge vegne, for det er træks at kører så langt bruge så mange penge. Men det er også træls når man i et servicefag som dette trods alt er at blive hængt “offentligt” ud for vildlede kunderne og ikke levere varen. 
 

Gennem de sidste 3-4 måneder har jeg besøgt Maria både i Hvidovre og i Haderup og fået fantastiske oplevelser. 
 

For mig så virker Maria som et oprigtig og ærligt menneske som gerne vil og har lyst til at levere varen.  At hun snakker meget tror jeg alle som har besøgt hende at nikke genkendende til :-)

Fra første kontakt har Maria gjort det klart at sex ikke var en del af hendes ydelser, hverken samleje eller oralsex, måske vil jeg få lov at få en udløsningen hvis jeg havde gjort mig for tjent til det. 
At hun har lovet dig sex kan jeg selvfølgelig ikke afvise, men med den meget præcise udmelding jeg fik har jeg svært ved at tro det. 

 

Som Domina finder jeg hende fantastisk, hun mestre meget, evner at læse min krops signaler og gå til grænsen plus lidt :-) 

I alle relation mellem mennesker betyder kemien meget, men i sm/bdsm verdenen er den afgørende. Og som vi alle ved så skal der 2 til tango og derfor synes jeg virkelig man skal være varsom inden man fare ud med ensidig kritik

God dag til jer alle

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til sidst vil jeg sige manden har så valgt at søge omkring mig mit navn og mit private anliggende, tænk at der ikke er mer respekt, vi er os mennesker vi har os ret til privatliv og ro når vi har fri og sir fra! Igår måtte jeg flere gange skrive om vi evt kunne snakkes ved i dag da jeg havde fri og ønskede den ro men det blev end vidre ignoreret, der er tilsyneladende ingen grænser for hvad vi skal finde os i... 

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst, anmeldelsen og jeg er i chok over din måde at beskrive maria-luux, om nogen er hun lige præcist et menneske der, sir tingene som de er...

Du har skrevet rigtig mange anmeldelser, om dominaer, de ofte meget Negative, kunne det handle Om dig selv, og at du misforstår gamet?!

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karoline skrev, for 29 minutter siden:

Nu har jeg læst, anmeldelsen og jeg er i chok over din måde at beskrive maria-luux, om nogen er hun lige præcist et menneske der, sir tingene som de er...

Du har skrevet rigtig mange anmeldelser, om dominaer, de ofte meget Negative, kunne det handle Om dig selv, og at du misforstår gamet?!

Han har lavet 2 indlæg i alt, hvoraf det første var positivt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 44 minutter siden:

Han har lavet 2 indlæg i alt, hvoraf det første var positivt? 

Nej der er en del fler men de fjernet, da andre dominaer har klaget over ham, vi taler jo os sammen 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben

Hold da op en tråd, uden at kende noget til hovedpersoner tænker jeg bare, er det sådan det forholder sig herinde og kan man blot gemme sig bag Skærmen og udlevere en anden person, som jeg læser det fra tråd starter?

Såfremt Kidrosen, altså Gp'en skriv er korrekt så må man formode Humblebug skylder et svar eller hvordan?

Eller har jeg bare misforstået konceptet herinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...