Hop til indhold
Guest Coulibaly

Prøveabonnement - Sugardaters.dk

Recommended Posts

Guest Coulibaly

Jeg har tidligere været medlem på Sugardaters og overvejer det igen. Vil dog gerne fornemme hvordan det er derinde, inden jeg betaler for en længere periode.

Sidst da jeg var medlem, blev jeg efter noget tid(1-2 uger) tilbudt et kort prøveabonnement? Er der nogle der ved om de stadig tilbyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøveabonnementet er vist kun til du har betalt første gang. Så er dét kapitel overstået. Jeg har i hvet fald ikke modtaget noget tilbud om det efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Snadremanden skrev, for 2 minutter siden:

Prøveabonnementet er vist kun til du har betalt første gang. Så er dét kapitel overstået. Jeg har i hvet fald ikke modtaget noget tilbud om det efterfølgende.

Ja, det tænker jeg også - af samme årsag oprettede jeg mig også med en ny emailadresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Snadremanden skrev, for 3 minutter siden:

Det ku’ være man skulle starte på en frisk, næste gang har lyst til premium. Altid godt med lidt rabat! ;):DB)

Hehe ja, sneaky. Men det er vist kun 3 dage man får for lidt håndører - jeg gør det mest for at finde ud af om jeg gider betale for de 25 uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Snadremanden skrev, 1 time siden:

Altså, det kommer nok lidt an på hvor du bor. Jeg synes der er temmelig dødt i mit område …

Øv, nederen - hvor er du da henne af? Jeg tror ikke det er den del der bliver et problem for mig - bor 5 km nord for København.

Jeg er mere usikker på hvilke typer kvinder der er derinde nu. Hvor seriøse de er - og om der findes nogle der ikke udelukkende er fokuseret på hvad de kan få ud af det, men også nysgerrig på selve oplevelsen og relationen(selvom den kan være kortvarig).

Havde nogle gode oplevelser sidst, men også noget kommunikation som overdrevent fokuseret på netop hvad de kunne få ud af det. Hvilket er et ret stort turn-off for mig.

Ligeså ufedt det sikkert er for kvinder udelukkende at blive set på som et objekt der bare skal bruges og knaldes, så er det heller ikke for fedt hvis de objektiviserer os og udelukkende ser os som en ATM der bare skal malkes.

Jeg er ikke naiv - de fleste af os derinde er der for at få dækket nogle behov, men vil mene det bør være muligt samtidig at have en god nærværende oplevelse.

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor i trekantsområdet, så jeg søger primært i Kolding-Vejle-Fredericia. Små udstikkere kan dog komme på tale, hvis udsigten til noget ekseptionelt er til stede. Jeg er ikke på udkig i dit “jagtområde” og skal derfor ikke kunne gøre mig klog på hvad der er af muligheder der.

Synes dog generelt at kommunikationen går lidt trægt for tiden. Har dog udsigt til en aftale i det fynske, når ferietiden er overstået. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Snadremanden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg bor i trekantsområdet, så jeg søger primært i Kolding-Vejle-Fredericia. Små udstikkere kan dog komme på tale, hvis udsigten til noget ekseptionelt er til stede. Jeg er ikke på udkig i dit “jagtområde” og skal derfor ikke kunne gøre mig klog på hvad der er af muligheder der.

Synes dog generelt at kommunikationen går lidt trægt for tiden. Har dog udsigt til en aftale i det fynske, når ferietiden er overstået. B)

Fair nok - jeg prøver det af.Lyder godt med hende på Fyn, håber det bliver en god oplevelse.

Hvordan har du mødtes med dem du har været sammen med? Hjemme hos dig - hos dem eller på hotel?

For mit vedkommende har det udelukkende været på hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både hos pigen selv og hjemme hos mig. Tak, jeg forventer mig også en hel del af hende fynboen, da hun lige er min type og vi har god kemi på skrift. Håber det vil være det samme irl. :)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Donethat skrev, 1 time siden:

Har heller aldrig prøvet SD men er da lidt nysgerrig. Er prisniveauet sammenligneligt med GP-priser?

 

ja gange 4-5 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Ny startegi skrev, for 15 minutter siden:

ja gange 4-5 :D

...eller divideret med 4-5 gange.

Jeg har overnattet med nogle på hotel 1500-2000. Det ville vel koste minimum 10.000 for en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi

Hvad du har er ikke relevant for generelt pris niveu på sugardaters !

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Ny startegi skrev, for 9 minutter siden:

Hvad du har er ikke relevant for generelt pris niveu på sugardaters !

 

 

Det samme kan jeg sige til dig - hvad du har oplevet eller ikke oplevet, er ikke relevant for det generelle prisniveau på sugardaters! :-D

Selvom jeg tvivler på du har så mange erfaringer derinde fra. Jeg tror i højere grad du bare slynger en kommentar afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Donethat skrev, for 1 time siden:

Har heller aldrig prøvet SD men er da lidt nysgerrig. Er prisniveauet sammenligneligt med GP-priser?

 

Ja, i grove træk. Men der er selvfølgelig en del flere faktorer i spil end når du besøger en GP. Ved en GP er prisen som udgangspunkt fast.

Ved SB afhænger det af kemi og så meget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Coulibaly skrev, for 5 minutter siden:

Det samme kan jeg sige til dig - hvad du har oplevet eller ikke oplevet, er ikke relevant for det generelle prisniveau på sugardaters! :-D

Selvom jeg tvivler på du har så mange erfaringer derinde fra. Jeg tror i højere grad du bare slynger en kommentar afsted.

Er du sød at stop dig selv lidt ! Du får sku da ikke nogen til overnatning for 1500-2000 kr på SD, blot fordi du har prøvet det, som jeg kunne sige igen, blot noget du slynger ud !

Jeg har været fast på SD de sidste 3-4 år og har mødt mange søde babe derinde.

Jeg kan orientere dig om Karl smart, at pris normal ligger på 2500-3000 kr hvis du er til de lidt yngre babe for en hyggestund .

Foreslår du 1500 kr for en time, skrald griner de af dig !

Selvfølgelig er der undtagelser, men nu taler vi om det generalle pris som der bliver spurgt om , hvor dit på 1500-2000 for en nat er helt ude i skoven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 1 minut siden:

Er du sød at stop dig selv lidt ! Du får sku da ikke nogen til overnatning for 1500-2000 kr på SD, blot fordi du har prøvet det, som jeg kunne sige igen, blot noget du slynger ud !

Jeg har været fast på SD de sidste 3-4 år og har mødt mange søde babe derinde.

Jeg kan orientere dig om Karl smart, at pris normal ligger på 2500-3000 kr hvis du er til de lidt yngre babe for en hyggestund .

Foreslår du 1500 kr for en time, skrald griner de af dig !

Selvfølgelig er der undtagelser, men nu taler vi om det generalle pris som der bliver spurgt om , hvor dit på 1500-2000 for en nat er helt ude i skoven.

Det må da være i det mørke Jylland … der findes ikke mange piger til 1500-2000 derinde.

hvis udsælger til den pris er det oftest en time pris og du får en GP oplevelse .. semi professionelt.

Når det er sagt findes det jo alt fra 800 for en hurtig omgang til 3-4 og 5000 for et besøg.

Finder du en pige til 1500 for en nat.. har dy fundet guld :) men nok heller ikke den mest skarpe og stramme model. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Happy69luke skrev, Lige nu:

Det må da være i det mørke Jylland … der findes ikke mange piger til 1500-2000 derinde.

hvis udsælger til den pris er det oftest en time pris og du får en GP oplevelse .. semi professionelt.

Når det er sagt findes det jo alt fra 800 for en hurtig omgang til 3-4 og 5000 for et besøg.

Finder du en pige til 1500 for en nat.. har dy fundet guld :) men nok heller ikke den mest skarpe og stramme model. ;) 

Det er ikke mig du skal skrive det til, men Ham Coulibaly .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Ny startegi skrev, for 2 minutter siden:

Er du sød at stop dig selv lidt ! Du får sku da ikke nogen til overnatning for 1500-2000 kr på SD, blot fordi du har prøvet det, som jeg kunne sige igen, blot noget du slynger ud !

Jeg har været fast på SD de sidste 3-4 år og har mødt mange søde babe derinde.

Jeg kan orientere dig om Karl smart, at pris normal ligger på 2500-3000 kr hvis du er til de lidt yngre babe for en hyggestund .

Foreslår du 1500 kr for en time, skrald griner de af dig !

Selvfølgelig er der undtagelser, men nu taler vi om det generalle pris som der bliver spurgt om , hvor dit på 1500-2000 for en nat er helt ude i skoven.

Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen...fætter Frost, for nu at blive ved øgenavnene. Du er med på at der ikke er et fast menukort inde på sugardaters?

Der er nogle der er professionelle derinde(mindretallet). Så er der en masse amatører(flertallet) og der er den pris de går med til i langt højere grad styret af lyst, tillid og så meget andet.

Jeg har kun været sammen med nogle i en nat - det har dog været på hotel hvor jeg selvfølgelig har betalt. Så 2500-3000 for en nat - men stadig uendelig meget billigere end hvis jeg skulle booke en GP til en hel nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Happy69luke skrev, for 4 minutter siden:

Det må da være i det mørke Jylland … der findes ikke mange piger til 1500-2000 derinde.

hvis udsælger til den pris er det oftest en time pris og du får en GP oplevelse .. semi professionelt.

Når det er sagt findes det jo alt fra 800 for en hurtig omgang til 3-4 og 5000 for et besøg.

Finder du en pige til 1500 for en nat.. har dy fundet guld :) men nok heller ikke den mest skarpe og stramme model. ;) 

Det er muligt at tiden er løbet fra mig - de priser er fra 1½ år tilbage - precorona. Ikke desto mindre er det hvad jeg har givet for en nat.

Det skal på ingen måde underkendes hvad en rigtig god dialog og en aftale om at mødes på hotel kan gøre. At vække tillid igennem det første ændrer prisen markant - at give dem muligheden for at mødes på hotel, er noget de fleste tænder på og påvirker også prisen.

De piger jeg har haft kontakt med vil som en del af oplevelsen gerne føle sig eksklusive - det hjælper et hotelbesøg på et af de gode hoteller en del på. Admiral, Absalon, Skt. Petri eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, 1 time siden:

Er du sød at stop dig selv lidt ! Du får sku da ikke nogen til overnatning for 1500-2000 kr på SD, blot fordi du har prøvet det, som jeg kunne sige igen, blot noget du slynger ud !

Jeg har været fast på SD de sidste 3-4 år og har mødt mange søde babe derinde.

Jeg kan orientere dig om Karl smart, at pris normal ligger på 2500-3000 kr hvis du er til de lidt yngre babe for en hyggestund .

Foreslår du 1500 kr for en time, skrald griner de af dig !

Selvfølgelig er der undtagelser, men nu taler vi om det generalle pris som der bliver spurgt om , hvor dit på 1500-2000 for en nat er helt ude i skoven.

Måske skal du finde dig en ny strategi? Jeg har aldrig betalt over 1500,- som princip og har haft en hel del til overnatning, også lækre unge babes! I min optik kan pigerne groft sagt deles op i 3 kategorier på SD, 1: svindlere/billedsælgere 2: dem der er der udelukkende for at få hurtige penge (høje priser og oplevelser der ikke lever op til prisen) 3: piger der er der for oplevelserne og som ser pengene som en bonus eller som en afgrænsningen imellem deres normale liv og deres kinky leg. 

 

I den sidste kategori har jeg haft en SB som blev en hel weekend hver måned for 1000, hvor vi slukkede telefonerne og jeg også forkæler med mad og drikke og udlevelse af kinky fantasier.

Jeg har haft andre der kom og blev hele natten, nogen måtte jeg næsten smide ud, og andre har tigget efter at måtte komme igen gratis! 

Min pointe er, at der er forskellige årsager til at pigerne er på SD, de fantastiske oplevelser er hos dem der er der fordi de er liderlige og hos dem er pengene sekundære og min oplevelse er at jo højere beløb de har som minimum, eller jo mere de definere deres grænser og tid, jo dårligere en oplevelse er de i sidste ende!

For mig selv har penge mere handlet om at afgrænse forholdet til den tid vi tilbragte sammen og ikke give pigerne den tanke at de skulle blande sig i mit private liv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 3 timer siden:

Er du sød at stop dig selv lidt ! Du får sku da ikke nogen til overnatning for 1500-2000 kr på SD, blot fordi du har prøvet det, som jeg kunne sige igen, blot noget du slynger ud !

Jeg har været fast på SD de sidste 3-4 år og har mødt mange søde babe derinde.

Jeg kan orientere dig om Karl smart, at pris normal ligger på 2500-3000 kr hvis du er til de lidt yngre babe for en hyggestund .

Foreslår du 1500 kr for en time, skrald griner de af dig !

Selvfølgelig er der undtagelser, men nu taler vi om det generalle pris som der bliver spurgt om , hvor dit på 1500-2000 for en nat er helt ude i skoven.

Måske kommer det også an på alder og udseende, for jeg har aldrig givet mere end 2k for et knald derinde og jeg går kun efter 18-23 årige, som regel.

Har også haft en lækker lille asiatisk SB, som overnattede hjemme ved mig flere nætter for 1000-1500 per gang.

Hvordan kan du egentlig udtale dig om det generelle prisniveau, når det er så individuelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...