Hop til indhold
fyr9000

Annabella / Annabelle (Frederikshavn) - ingen held

Recommended Posts

Jeg ville besøge Annabella. Første TS besøg. Jeg kørte fra Aarhus - Frederikshavn, jeg skulle alligevel nord på. Næsten på slaget ankom jeg til centrum og skrev at nu var jeg fremme og spurgte til adressen. Den kom promte og 4 minutter senere parkerede jeg i gaden tæt på opgangen. Jeg skrev og spurgte til hvilken etage hun var på. Intet svar.

Der var 6 postkasser i opgangen så det var umuligt at gætte hvor hun holdte til. Jeg ventede i bilen og så at der kom en mand ud af opgangen som gik over gaden, og kom tilbage til opgangen nogle minutter senere. Jeg ved ik med jer men jeg vil helst ikke møde nogen i en opgang mens man står og ringer på, så jeg håbede han var væk inden jeg fik svar. Jeg skrev til hende et par gange mere uden held. Igen kom  han ud og gik lidt tilfældigt rundt. Det gjorde han nogle gang. Han kiggede rundt om gadehjørnet somom han ventede på Postnord eller noget.

Måske havde han ingen relation til AnnaBella men det gjorde mig frygtelig utryk (jeg var i forvejen pænt nervøs) så da hun efter 25 minutters ventetid skrev "Are you coming?" var jeg kørt igen.

Jeg er selvfølgelig meget spændt på at høre om andre har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/300955

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=8534&lan=en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Jeg prøvede i dag, uden held. Først et hurtigt svar med hendes menu, så var der radiotavshed i lidt over 2 timer hvorefter hun begyndte at skrive igen. Så spurgte jeg hende om vi kunne lave en aftale; nej, sådan noget havde hun ikke tid til. 

Så det er vist spild af både vores og hendes tid at prøve at lave en aftale med hende. 

Redigeret af Ednukeroh
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Er der mon der haft held til at besøge denne skønhed? Nu har hun trods alt annonceret længe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere overvejen, tog jeg mig endelig mod til at tage chancen. Men chancen mener jeg, med jeres ovenstående erfaringer. 

Har kigget på hendes billeder længe, og nu skulle det være. Hun er i Aalborg nu, tæt ved Storcenteret. Så dejligt man ikke skulle helt ind til byen, samt var nemt at finde parkering.

Har en aftale med hende kl 13, og havde booket en time. Ankom lidt før, da jeg ikke kendte stedet. Kan godt lide lige at kigge mig lidt omkring før jeg går ind et sted og udlever mine beskidte fantasier :D Men der var ingen alarm. Og pænt diskret sted. Skrev jeg var ankommet, og hun skrev jeg bar skulle komme ind. Inden jeg nåede at tage i døren eller banke på, havde hun allerede åbenet døren. 
Hun førte mig hurtigt ind på et mindre værelse, men hvor der var alt vi skulle bruge. 

Resten var himmerisk. Hun er kun den 3 shemale jeg har været sammen med, men klart en succes. Hende skal jeg klar besøge igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hornseltnord

Jeg har også kigget på annoncen mange gange, og hun ser godt nok lækker ud :P

Der står i hendes oplysninger at hun er 181 cm høj og vejer 86 kg, er hun stor og kraftig, eller hvordan er kiloerne fordelt? 

Var hun aktiv:)

Mvh Runner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hornseltnord skrev, den 24.10.2021 at 19:10:

Efter længere overvejen, tog jeg mig endelig mod til at tage chancen. Men chancen mener jeg, med jeres ovenstående erfaringer. 

Har kigget på hendes billeder længe, og nu skulle det være. Hun er i Aalborg nu, tæt ved Storcenteret. Så dejligt man ikke skulle helt ind til byen, samt var nemt at finde parkering.

Har en aftale med hende kl 13, og havde booket en time. Ankom lidt før, da jeg ikke kendte stedet. Kan godt lide lige at kigge mig lidt omkring før jeg går ind et sted og udlever mine beskidte fantasier :D Men der var ingen alarm. Og pænt diskret sted. Skrev jeg var ankommet, og hun skrev jeg bar skulle komme ind. Inden jeg nåede at tage i døren eller banke på, havde hun allerede åbenet døren. 
Hun førte mig hurtigt ind på et mindre værelse, men hvor der var alt vi skulle bruge. 

Resten var himmerisk. Hun er kun den 3 shemale jeg har været sammen med, men klart en succes. Hende skal jeg klar besøge igen.

 

ny bruger, eneste indlæg er en anmeldelse på en meget suspekt shemale...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet... Og i skylder ;-)

Først og frememst er de fleste af priserne højere når man får fat i hende.. Punkt to så er hun nok 15-20 kilo tungere. Nogle kan godt lide den slags, men ikke lige min kop te.

Men hun fik da en tur nu jeg var kørt så langt. Men det bliver ikke en genganger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...