Hop til indhold
ppd

Lotus -Rødblond krøltop. Pussygalores. Lyngbyvej Hellerup

Recommended Posts

Lotus er kommet på vagtplanen hos Pussygalores. Den, på papiret, 28 årige, 160 cm høje og med B skål samt  rødblonde krøllede korthår ( til skuldrene) frisure, frister med hendes lidt lys(ere) hudtone og små, struttende bryster.

Fine og forførende billeder af en smuk pige. Især billed 1-3 og 6 giver mig lyst til at vide mere om pigen.

 

Kys & Kram, blid dominans (Tak for det) , pirringsfransk  blid slavepige (Tak for det) og frække rollespil ( Tak for det) samt professionel massage, er på menuen. Ingen tatoveringer og en naturligt behåret mis, lyder tiltalende da man naturligvis også skal se piger som Gud skabte dem. Og jeg er sikker på at i Lotus' tilfælde har han gjort sig umage, da hendes krop ser fantastisk velskabt ud.

https://70210026.dk/lotus

jeg håber Lotus er at finde et godt stykke tid ud i fremtiden, og med tiden også til aftenkonsultation, da rødhårede piger vækker en særlig følelse indeni samt et møde måske kan blive fyr og flamme?

Har dog personligt ingen erfaring med strap-on, men det håndværk mestrer Lotus angiveligt også, skulle man have de lyster.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
ppd skrev, for 5 timer siden:

og en naturligt behåret mis, lyder tiltalende da man naturligvis også skal se piger som Gud skabte dem.

Lyder spændende - jeg er dog ikke sikker på at Gud skabte hende, med en naturlig behåret mis:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lotus var kortvarigt på vagtplanen, men hun er ikke på planen længere! Jeg håber hun snart kommer tilbage på planen for jeg vil også gerne besøge hende igen.

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, den 5.8.2021 at 05:02:

Lyder spændende - jeg er dog ikke sikker på at Gud skabte hende, med en naturlig behåret mis:D

Kanon1 skrev, for 7 timer siden:

Lotus var kortvarigt på vagtplanen, men hun er ikke på planen længere! Jeg håber hun snart kommer tilbage på planen for jeg vil også gerne besøge hende igen.

K

Ja, lidt underligt..:huh:

Gad vide hvad der er gået galt?

Forhåbentlig ikke præmierenerver!!

Håber ligesom Kanon1 at det hele flasker sig, for undertegnede vil i hvertfald sørge for at forkæle hende og håber hun vil nyde alt det spændende erotik har at tilbyde.

Hun skal være så hjertelig velkommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 5.8.2021 at 00:02:

Ingen tatoveringer og en naturligt behåret mis, lyder tiltalende da man naturligvis også skal se piger som Gud skabte dem. Og jeg er sikker på at i Lotus' tilfælde har han gjort sig umage, da hendes krop ser fantastisk velskabt ud.

Lotus er skabt af en kærlig Gud, det kan jeg bedyre. Og hun er sød og charmerende og nærværende.

Kanon1 skrev, for 7 timer siden:

Jeg håber hun snart kommer tilbage på planen for jeg vil også gerne besøge hende igen.

Jeg med. :wub:

ppd skrev, for 10 minutter siden:

Hun skal være så hjertelig velkommen.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kommer nok til at vente lang tid for de næste 3 uger er der ingen Lotus at se..

Alt godt kommer til dem som venter siger ordsproget. Så både Lotus og evt. besøgende kan forhåbentlig på et tidspunkt i en septemberaften få glæde af hinanden?

Only time will tell.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke i september er Lotus på vagtplanen hos PG...:huh:

Troede at "nye piger" netop i starten havde en del vagter men altså det modsatte for Lotus..

Måske studierne nu kalder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan kun håbe på at Lotus igen vender tilbage til Pussygalores.

Måske var hendes meget få vagter på stedet slet ingen succes eller måske var der andre ting som kaldte.

Hun skal være velkommen tilbage hvis hun føler for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...