knold 49 Skrevet 4. August, 2021 Hej. Hvem er på dette sted pt.? Alder/ krop/ ydelser kontaktinfo...gerne i pb til mig Knold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15227 Skrevet 4. August, 2021 knold skrev, for 9 minutter siden: Hej. Hvem er på dette sted pt.? Alder/ krop/ ydelser kontaktinfo...gerne i pb til mig Knold Det sted er vist lukket. Der så tomt ud da jeg kørte forbi for et par uger siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 49 Skrevet 4. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det sted er vist lukket. Der så tomt ud da jeg kørte forbi for et par uger siden Der gik en der i kælderen forleden jeg gik forbi, og det var en thai der kiggede ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15227 Skrevet 4. August, 2021 knold skrev, for 7 minutter siden: Der gik en der i kælderen forleden jeg gik forbi, og det var en thai der kiggede ud Ok. Det er måske lavet om til at halvvejs PD sted, som det er sket med en håndfuld af byens andre klinikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 4. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden: Ok. Det er måske lavet om til at halvvejs PD sted, som det er sket med en håndfuld af byens andre klinikker. Halvvejs ? betyder det at de ikke har åbent hver dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15227 Skrevet 4. August, 2021 Den flittige skrev, for 4 minutter siden: Halvvejs ? betyder det at de ikke har åbent hver dag ? Nej det betyder de har halvåben hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 4. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Nej det betyder de har halvåben hver dag Altså åben om dagen, men lukket om natten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15227 Skrevet 4. August, 2021 Den flittige skrev, for 9 minutter siden: Altså åben om dagen, men lukket om natten. Ja, bare omvendt - måske? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg