Hop til indhold
22stolt

Hvad siger de danske piger???

Recommended Posts

Har gået og tænkt over, hvad de danske piger siger til den ydelse som Thai pigerne tilbyder. Syntes at man tit læser at det ikke var optimalt. Er I ligeglade eller hvordan??? Ved godt at i tit tilbyder flere ydelser, men thai damerne er godt på vej. Tit billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget imod thaimassage og hvad dertil hører :)

Vi sælger slet ikke samme vare og jeg ser dem derfor ikke som de store konkurrenter. Tværtimod synes jeg kun det er dejligt med lidt for enhver smag. Jeg gider jo heller ikke spise lasagne hver aften vel ? :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du har en pointe. God holding

quote="Sanne"]Jeg har ikke noget imod thaimassage og hvad dertil hører :)

Vi sælger slet ikke samme vare og jeg ser dem derfor ikke som de store konkurrenter. Tværtimod synes jeg kun det er dejligt med lidt for enhver smag. Jeg gider jo heller ikke spise lasagne hver aften vel ? :lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De danske piger er vel efterhånden tæt på at være en niche :) Det er vel kun 10-20 % af glædespigerne der er Danske.

Vi snakkede lidt om det på chatten forleden dag. Hvor mange af kunderne til de danske piger vælger dem pga de snakker Dansk :) Så denne lille niche i miljøet er ikke specielt prisfølsom, da de bliver valgt pga de er Danske :)

Dette forklarer jo også, at der er rigeligt at lave for de Danske piger, selvom de er dyrere. Generelt er de jo nok ikke bedre eller smukkere end så mange andre ;) Altså jo, der er selvfølgelig en del skumle steder man skal holde sig fra, hvor det er noget hø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har det fuldstændig lige som sanne. Tænker aldrig over det. Har nok i mit eget. Skulle mine gæster stoppe med at komme så er det ikke pga prisen. Men fordi jeg ikke er en god oplevelse. Og det vil en prissænkning ikke ændre på. Det vil betyde at jeg skal stoppe. Ikke sænke prisen. For er man et dårligt knald er det fuldstændig ligegyldigt om gæsten har brugt 600 ellet 800 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det fuldstændig lige som sanne. Tænker aldrig over det. Har nok i mit eget. Skulle mine gæster stoppe med at komme så er det ikke pga prisen. Men fordi jeg ikke er en god oplevelse. Og det vil en prissænkning ikke ændre på. Det vil betyde at jeg skal stoppe. Ikke sænke prisen. For er man et dårligt knald er det fuldstændig ligegyldigt om gæsten har brugt 600 ellet 800 kr.

Det er en lidt besynderlig efterspørgselsteori du der lancerer Sisse.

Hvorfor skulle gæsten anse det for ligegyldigt...ja tilmed fuldstændig ligegyldigt, om prisen er 600 eller 800?

Det bryder da med gængs opfattelse af det 'økonomiske menneske'.

Og hvorfor skulle massagekunder have et anderledes syn på pris og nyttemaksimering end andre kunder?

Da man jo ikke kan få pengene tilbage eller et tilgodebevis pga. manglende kvalitet (= et dårligt knald) vil det alt andet lige være en dårligere handel, hvis man betaler 800 end 600 kr.

Og hvis en vare (her din ydelse) kommer ud af trit med markedets opfattelse af værdien af en tilsvarende ydelse, så vil det alt andet lige påvirke efterspørgslen - og det selvom kvaliteten IKKE er faldet. Klart en prissænkning ville kunne udligne dette misforhold mellem værdien af den pågældende vare og markedsprisen for en tilsvarende vare.

/S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

McQueen. Det er såment ret simpelt. Jeg bliver jo hverken dårligere eller bedre i sengen om det koster det ene eller det andet. Derfor kan det ikke nytte noget jeg sænker mine priser i tilfælde af jeg begynder at miste gæster fordi man kan gå på en thai klinik i stedet for. For det må jo betyde jeg ikke er besøget værd. Og er jeg ikke et besøg værd. Ja så egner jeg mig nok ikke til at være glædespige og frem for at skuffe folk vil jeg så hellere stoppe..

som jeg skriver har jeg det ligesom sanne. At det er helt fint der er noget at vælge imellem for jer. Jeg ser hverken thai pigerne eller andre piger som konkurrenter da det er forskellige varer vi tilbyder. Jeg tilbyder mig og min måde at være på.... I bund og grund handler det om at være til i den her branche. På sin egen måde. Er man ikke det, tror jeg man ret hurtigt ville løbe surt i det.

Man skal nok ligge i min side af sengen for at kunne forstå det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger begge slags, skiftevis glædespiger og thai massage steder, og det er to meget forskellige årsager. Hos glædespigen forventer jeg en kort men intens oplevelse og indfrielse af fantasier, der giver sved på panden og enforfin i kroppen. Men hos thai stedet går jeg efter en laaaaang, afslappende oplevelse med intimitet (man er jo oftest nøgen). Hvis/når hun tilbyder svensk bruger jeg det som en del af massagen, hvor kroppen kortvarigt kommer op og ringe, og bagefter falder man til den ultimative afslapning.

To forskellige services, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...