Spermalot 7 Skrevet 4. August, 2021 Hejsa Når der står "Golden shower" i annoncerne, er det så er det så dem der tisser eller mig - eller begge dele? Vh Spermalot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 12447 Skrevet 4. August, 2021 Oftest dem der tisser på dig, men du kan jo spørge den udvalgte om det kan gå begge veje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermalot 7 Skrevet 4. August, 2021 Liv skrev, for 6 minutter siden: Oftest dem der tisser på dig, men du kan jo spørge den udvalgte om det kan gå begge veje. Tak for svar, Liv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 226 Skrevet 4. August, 2021 Jeg har besøgt en i Svendborg, som tilbyder begge veje og man må tisse i hende, så er det selvfølgelig uden kondom 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 390 Skrevet 4. August, 2021 Spermalot skrev, for 27 minutter siden: Hejsa Når der står "Golden shower" i annoncerne, er det så er det så dem der tisser eller mig - eller begge dele? Vh Spermalot I mit tilfælde er det til dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 239 Skrevet 4. August, 2021 JJOH skrev, for 6 timer siden: Jeg har besøgt en i Svendborg, som tilbyder begge veje og man må tisse i hende, så er det selvfølgelig uden kondom Er det nemt at tisse i hende med stivert på ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 226 Skrevet 5. August, 2021 Ja, det gik nemt og føltes rigtig skønt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg