Hop til indhold
thesexyman

Kæresteoplevelse i KBH søges i weekenden

Recommended Posts

Jeg skal på forretningstur til kbh i weekenden   . Men alt skal ikke gå op i arbejde og søger derfor en sød fræk og nærværende pige, som kan give en rigtig god og fræk kæresteoplevelse… slank til alm af bygning… ellers ikke nogen andre krav.

Hvem kan i anbefale til mig, da jeg helst vil undgå at møde en der bare giver kold og ligegyldig sex og nærvær. 
Enten at pigen har stedet i kbh/Storkøbenhavn eller kommer ud på hotelværelset. 

ser frem til at modtage jeres anbefalinger og forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du søgte en dejlig kæresteoplevelse i weekenden. Vil gerne anbefale LineC hos seductiongirls.dk

Der er dog en hage hun er der fredag men til gengæld hele aften. Så hvis det er muligt for dig kan jeg kun anbefale hende meget meget varmt :)

Du får en vidunderlig kæresteoplevelse med hende, hun er indlevende og tilstedeværende. Og hun stønner ikke kunstigt :) og ja selvfølgelig magisk sex 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En gammel kending, og et suverænt lækkert knald, får du hos Roxana

Hun er energisk og livlig, så det bli'r en GFE med gang i, fremfor det mere langsomme og putte-nuttede af slagsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
thesexyman skrev, for 10 timer siden:

Har i flere gode bud her på falderebet. ??

Har ikke besluttet mig endnu, hvem jeg skal kontakte og nyde. 

Umiddelbart er det nok toppen af poppen med Lizbeth og Barbara. Der er mange andre flotte piger, men de to er noget af det bedste og har opretholdt deres ry over de sidste par år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...