Hop til indhold
Jegkommer

Veronika Hammel - Sexy Mulat

Recommended Posts

Efter selv at have søgt efter denne kvinde her på EG, og ikke kunne finde andet end efterlysninger, tænkte jeg kunne tage en for holdet, og dele min oplevelse med jer.

Først link :

Veronika

Der var hurtig og nem kommunikation for at få aftalen i hus. Jeg oplevede dog at der var en anden som var kommet uanmeldt på aftaletidspunkt, som hun troede var  mig. Men hun fik ham hurtigt ud af døren, og var klar 10 min. senere. 

Med de billeder som er på annoncen, er der en medfødt skepsis, men denne skepsis blev gjort til skamme, da jeg blev mødt af en utrolig smuk, og smilende kvinde.

Hun står alstå skarpt ! er ikke særlig stor ,men bare dejlig. Det var ikke øko-bryster, men de var nu dejlige alligevel. Der var ganske fin kommunikation på engelsk. 

Vi fik aftalt tingene og afregnet, og jeg må sige at jeg fik hvad jeg blev lovet, og der var ingen tilbageholdenhed eller sure miner. Der var smil på hele vejen, og hun virkede også som hun nød hvad jeg gjorde ved hende. 

Efter en 30 min. stod jeg udenfor igen med et smil på læben, og klar til en ny dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handyman skrev, for 53 minutter siden:

Hvad var prisen for dette?

1000,- for 30 min. Men skriv til hende, så er jeg sikker på hun svarer på dine ønsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...