Hop til indhold

Recommended Posts

Hovedbeskrivelse

Mødtes med Bella i dag I Odense, lejligheden var skod men det formår hun fuldstændig at få dig til at glemme, vi endte i sengen og jeg kunne nyde hendes stramme fitness krop, og i løbet af no time havde jeg en pik i munden, det blev starten på 45 min. Gennempuling af min røv , og hun støder igennem, en fantastisk fornemmelse at skiftevis blive slikket i øret og revet i håret alt imens hendes pik arbejder på overtid, afslutningsvis sprøjtede hun ud over mig.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Belladenise

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolf67 skrev, for 49 minutter siden:

Hovedbeskrivelse

Mødtes med Bella i dag I Odense, lejligheden var skod men det formår hun fuldstændig at få dig til at glemme, vi endte i sengen og jeg kunne nyde hendes stramme fitness krop, og i løbet af no time havde jeg en pik i munden, det blev starten på 45 min. Gennempuling af min røv , og hun støder igennem, en fantastisk fornemmelse at skiftevis blive slikket i øret og revet i håret alt imens hendes pik arbejder på overtid, afslutningsvis sprøjtede hun ud over mig.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Belladenise

Havde stort set samme oplevelse, blev overfaldet med kys osv og lige pludselig hendes store og tykke pik i min røv hvor hun skiftevis kneppede stille og bankede igennem og sprøjtede ud over mig, hun er fantastisk, har ikke travlt, hun vil gerne snakke bagefter hvor vi lå og slappede af for lige at køle af efter den oplevelse hvor vi begge kom til at svede. Havde bestilt 30 min, men hun kiggede ikke på ur og havde god tid, tror der gik

45-60min inden jeg var ude af døren igen

lejligheden ligger ikk så diskret, ud til en trafikeret vej,

hun skal besøges næste gang hun kommer til odense igen

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...