Guest Cumslutparret Skrevet 3. August, 2021 Søger 10 fyre til gangbang event med masser af sperm på Q fra Cumslutparret. Vil foregå i Odense Nø. Pris 1000kr. Varighed 1 time. Lokation Odense Nø. Tidspunkt kl 23. Nærmere info bliver sendt til de interesserede på torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cumslutparret Skrevet 3. August, 2021 Cumslutparret skrev, for 2 timer siden: Søger 10 fyre til gangbang event med masser af sperm på Q fra Cumslutparret. Vil foregå i Odense Nø. Pris 1000kr. Varighed 1 time. Lokation Odense Nø. Tidspunkt kl 23. Nærmere info bliver sendt til de interesserede på torsdag Vi er nye hvad angår frække events på denne side og må nok revurdere prisen for deltagelse til dette event nu det er med kort varsel, så prisen bliver 500kr og hvis ikke mindst 10 vil deltage, så tager vi os retten til at aflyse eventet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 78 Skrevet 3. August, 2021 Vil gerne lige sige tidspunktet nok også er rigtig skidt. Godt nok MEGET sent. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmcs 8 Skrevet 4. August, 2021 Cumslutparret skrev, for 11 timer siden: Vi er nye hvad angår frække events på denne side og må nok revurdere prisen for deltagelse til dette event nu det er med kort varsel, så prisen bliver 500kr og hvis ikke mindst 10 vil deltage, så tager vi os retten til at aflyse eventet. Jeg deltager gerne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest totalvil Skrevet 4. August, 2021 jeg deltager meget gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kmlp43 0 Skrevet 4. August, 2021 Kæft, det lyder frækt og ser godt ud... Men tidspunktet udelukker desværre nok alle os med kone og børn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cumslutparret Skrevet 4. August, 2021 gmcs skrev, for 4 timer siden: Jeg deltager gerne... Det er noteret og du modtager nærmere info torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cumslutparret Skrevet 4. August, 2021 totalvil skrev, for 3 timer siden: jeg deltager meget gerne. Det er noteret og du modtager nærmere info torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr 10 Skrevet 4. August, 2021 tidspunktet er desværre skidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 79 Skrevet 4. August, 2021 Jeg vil gerne have nærmere info, er interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2955 Skrevet 5. August, 2021 Send gerne mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 33 Skrevet 5. August, 2021 Jeg deltager gerne også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 5. August, 2021 Interesseret, send gerne info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 5. August, 2021 Havde det været lidt tidligere så havde jeg været klar, fx kl 20 el 21 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 43 Skrevet 6. August, 2021 Cumslutparret skrev, den 3/8/2021 at 19:55: Vi er nye hvad angår frække events på denne side og må nok revurdere prisen for deltagelse til dette event nu det er med kort varsel, så prisen bliver 500kr og hvis ikke mindst 10 vil deltage, så tager vi os retten til at aflyse eventet. Hej jeg er helt sikkert frisk i aften hvad er Q alder og er det hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cumslutparret Skrevet 6. August, 2021 Kongenmikkel skrev, for 2 timer siden: Hej jeg er helt sikkert frisk i aften hvad er Q alder og er det hende på billederne Hun er 33 og er hende på billederne . Så er det i morgen fredag at vi afholder GB cumshot event. Vi overvejer at starte op kl 22, hvis alle kan, ellers holder vi os til kl 23, så meld lige tilbage. Blowjob vil være uden beskyttelse, men ellers er knep med gummi som vi forventer i selv medbringer. Alle huller kan bruges, så længe q føler for det, så respekter et nej, samt at m er den styrende og til hver en tid kan stoppe legen hvis han ikke respekteres. I har en time til leg, men kan i ikke levere mere, så venligst selv find ud igen. Da vi tænder på sperm, så forventer vi i trækker gummiet af inden i kommer og sprøjter hende hvor i føler for det. Pris 500kr. Som betales til m ved ankomst. Send en mail til [email protected] og bekræft i stadig er interesseret og om kl 22 er ok med jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Cumslutparret Skrevet 6. August, 2021 TopDaddy skrev, for 11 timer siden: Interesseret, send gerne info Så er det i morgen fredag at vi afholder GB cumshot event. Vi overvejer at starte op kl 22, hvis alle kan, ellers holder vi os til kl 23, så meld lige tilbage. Blowjob vil være uden beskyttelse, men ellers er knep med gummi som vi forventer i selv medbringer. Alle huller kan bruges, så længe q føler for det, så respekter et nej, samt at m er den styrende og til hver en tid kan stoppe legen hvis han ikke respekteres. I har en time til leg, men kan i ikke levere mere, så venligst selv find ud igen. Da vi tænder på sperm, så forventer vi i trækker gummiet af inden i kommer og sprøjter hende hvor i føler for det. Pris 500kr. Som betales til m ved ankomst. Send en mail til [email protected] og bekræft i stadig er interesseret og om kl 22 er ok med jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmcs 8 Skrevet 6. August, 2021 Nogen der ved hvilket tidspunkt det blir ? Eller om det er aflyst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 4877 Skrevet 7. August, 2021 gmcs skrev, for 10 timer siden: Nogen der ved hvilket tidspunkt det blir ? Eller om det er aflyst ? Kan se at gentagelser ikke fremmer forståelsen. Der står tidspunkt i næsten alle indlæg fra trådstarter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gmcs 8 Skrevet 7. August, 2021 Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden: Kan se at gentagelser ikke fremmer forståelsen. Der står tidspunkt i næsten alle indlæg fra trådstarter. Dum kommentar når man ikke er en del af samtalen Ida... De har skrevet ud i pb at det måske ville blive rykket til kl 22 grundet klager fra brugerer i pb... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4361 Skrevet 9. August, 2021 Hvordan gik det? Blev det til noget? Fik kvinden nok pik og sperm? Er liderlignysgerrug, trænger til noget fisse snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg