Aidan1 77 Skrevet 3. August, 2021 Hej, jeg overvejer meget at besøge Sara fra episk massage København. Er der nogen der har besøgt hende som vil dele er par ord om deres oplevelse? anmeldelserne af episk varierer jo noget alt efter massøren... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fernet79 24 Skrevet 4. August, 2021 Jeg har prøvet Sara, Malou, Asta og Tania. De hat alle været gode, dog er Tania helt fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 715 Skrevet 24. August, 2021 Fernet79 skrev, den 4.8.2021 at 10:25: Jeg har prøvet Sara, Malou, Asta og Tania. De hat alle været gode, dog er Tania helt fantastisk. Jeg overvejer at besøge dem. jeg er dog lidt bange for om det bliver en god oplevelse, hvis de ikke er fysisk tiltrækkende. Kan du sætte et par ord på deres fremtoning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aidan1 77 Skrevet 25. August, 2021 Hej Fernet, ja den må du meget gerne uddybe - både med behandlingens kvalitet, og udseendet på behandleren. må også tilstå udseendet har stor betydning for min oplevelse… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg