Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi hinde i sidste uge. Hun er var hurtig på sms nemt at lave en aftale med hinde.

Jeg er altid meget spændt på at møde GP for den første gang se hun nu godt ud og er hun så hot som man tror og er der kemig. Jeg kom ind til Sille ret sikke på det var hjemme hos hinde privat “shit hvor var der rodet og lidt ulækkert” der Sille på billeder men 27 det er vist en del år siden. Vi havde aftalt hvad der skulle ske over sms men det hvad hun vis glemt et sted i alt sidt rod, det er noget lort at komme hjem til en GP og man er bar max liderlig så alt sund fornuft er bar væk “jeg burte været vænt om og gårt” hun har en meget flot krop.

Hun gav et kedeligt BJ og sex var ok alså jeg kom :) jeg komme helt sikke ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, for 18 minutter siden:

Jeg var forbi hinde i sidste uge. Hun er var hurtig på sms nemt at lave en aftale med hinde.

Jeg er altid meget spændt på at møde GP for den første gang se hun nu godt ud og er hun så hot som man tror og er der kemig. Jeg kom ind til Sille ret sikke på det var hjemme hos hinde privat “shit hvor var der rodet og lidt ulækkert” der Sille på billeder men 27 det er vist en del år siden. Vi havde aftalt hvad der skulle ske over sms men det hvad hun vis glemt et sted i alt sidt rod, det er noget lort at komme hjem til en GP og man er bar max liderlig så alt sund fornuft er bar væk “jeg burte været vænt om og gårt” hun har en meget flot krop.

Hun gav et kedeligt BJ og sex var ok alså jeg kom :) jeg komme helt sikke ikke igen. 

God anmeldelse, men husk et link til hendes annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone

De 27 år er nok dengang billederne blev taget - og de har da været brugt i mindst 5 år nu. 

Synd og skam med din dårlige oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Loppan skrev, den 4/8/2021 at 22:32:

Nu har jag ikke treffet Sille på de seneste åren, men det förvånar mig att ni er skuffet. 

Nej men hvis JonDo følte sig skuffet, så er det jo hans egen oplevelse .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle af billederne var også i brug i 2012, for 9 år siden (bare rolig, den gang var hun "21").
Hun var bestemt sød og lækker i forrige årti, men jeg ville også gerne se nogle mere opdaterede billeder.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 16 timer siden:

Nogle af billederne var også i brug i 2012, for 9 år siden (bare rolig, den gang var hun "21").
Hun var bestemt sød og lækker i forrige årti, men jeg ville også gerne se nogle mere opdaterede billeder.

6 år ældre på 9 år :razz::razz::razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun har været i gamet en del år. Og hindes krop er også lækker med det var så også det beste jeg kan sige om min oplevelse, ok hun var også nem at lave en aftal med på sms

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...