Hop til indhold
SlikkeFrands

Dina Devine Støvring, Hadsten, etc.

Recommended Posts

Igår havde jeg den store fornøjelse at besøge:https://annoncelight.dk/showad/311250.

Og i må hellere få konklusionen med det samme: Dina Devine er virkelig fra den øverste hylde i denne GP verden. Billederne er af hende. Så hvis man er til hendes type, altså slank pige med nogle naturlige og store flotte bryster, så er det Dina man skal besøge. Udover at være fræk, liderlig og kan sit kram, så er hun også helt vildt sjov at være i selskab med.

Nå, men tilbage til anmeldelsen. Selvom min nuværende profil er ret ny, så har jeg været i dette game i mange år efterhånden. Jeg havde bestilt en time ved Dina i god tid og havde glædet mig til dette møde.Jeg var spændt på.om hun levede op til mine forventninger. Jeg er ofte blevet skuffet i denne verden, så spændingen var stor. Dina sendte værelses nummer på det.aftalte tidspunkt. Da hun åbnede døren var jeg hurtigt klar over, at dette ville blive godt, som i rigtig godt.

Jeg bad om at få lov til, at tage hendes BH af. Efterfølgende blev hendes dejlige bryster masseret klemt og nusset efter alle kunstens regler.  Dette blev så efterfulgt af en gang oral sex til os begge. Sidst men ikke mindst kastede vi os ud i lagen gymnastikken, som var et helt kapitel for sig selv. Efter første akt fik vi lidt pillowtalk om løst og fast. Pisse hyggeligt. Inden timen var gået nåede vi en runde mere. Til sidst et hurtigt bad, da det var rigtig varmt i rummet.

Jeg fandt ud af,  at dette bekendtskab bliver rigtig dyrt, for det kræver helt klart flere og mange besøg i fremtiden, når hun rammer Støvring.

Til sidst en stor tak til Dina for din indlevelse og måde at være på. Du er en ener.<3

KH

SF

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idag var jeg så igen forbi #Dina Devine.

Først gang var rigtig godt, men denne gang var det endnu bedre. Hun er simpelthen en fantastisk velskabt kvinde, der kan sit kram.

På ti-skalaen:

Sexen: 10.

Stedet: 8. ( Stedet i Støvring er rent og pænt. Men kunne godt være lidt mere diskret)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 5 minutter siden:

Imorgen rammer hun igen Støvring.

Så se at få startet scooteren og kompasset rettet imod Himmerland.:rolleyes:

Glæder mig til at se dig igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Dina Devine. Som hun skriver højere oppe i tråden, skal der 2 til tango, og jeg synes ikke der var et godt match. Billederne i annoncen må have nogle år på bagen, og jeg er ret tvivlende overfor den alder, hun oplyser. Jeg vil lægge en del til.  Jeg må erkende at det på den baggrund slet ikke blev, hvad jeg havde håbet på. Det er muligt at jeg derfor ikke “dansede med”. Jeg kan se, at der er mange positive anmeldelser, men jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Selvom @Sokratesikke har haft en så god oplevelse, så er Dina nu stadigvæk en kvinde, der står højt på listen over mulige besøg.

Særligt efter hun er begyndt at komme i Aalborg V og så lyder det sgu lidt spændende med det der slavepige agtigt noget hun tilbyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sokrates skrev, for 10 timer siden:

Besøgte Dina Devine. Som hun skriver højere oppe i tråden, skal der 2 til tango, og jeg synes ikke der var et godt match. Billederne i annoncen må have nogle år på bagen, og jeg er ret tvivlende overfor den alder, hun oplyser. Jeg vil lægge en del til.  Jeg må erkende at det på den baggrund slet ikke blev, hvad jeg havde håbet på. Det er muligt at jeg derfor ikke “dansede med”. Jeg kan se, at der er mange positive anmeldelser, men jeg kommer ikke igen. 

Dette kan jeg slet ikke følge dig i.

I min optik er billederne spot-on.

Jeg tror nærmere, at jeres kemi ikke passede sammen.

Vh

SF...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

To til tango? Jeg har kun prøver 3 til tango med Dina og Jennifer og det gik ret godt. Begge piger er super søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Trident skrev, for 1 time siden:

To til tango? Jeg har kun prøver 3 til tango med Dina og Jennifer og det gik ret godt. Begge piger er super søde. 

Kunne også godt tænke mig at møde dem begge, men ved ikke rigtigt om det er en god ide, at møde Jennifer efter alle de diskussioner jeg har haft med hende :) 

Den kan jo være hun bider mig i bollerne, eller det der er værre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, den 20.6.2022 at 17:55:

Kunne også godt tænke mig at møde dem begge, men ved ikke rigtigt om det er en god ide, at møde Jennifer efter alle de diskussioner jeg har haft med hende :) 

Den kan jo være hun bider mig i bollerne, eller det der er værre :) 

Men er livet ikke spændende på den måde:P:lol:.? 

Live a little:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
JenniferRomantica skrev, for 52 minutter siden:

Men er livet ikke spændende på den måde:P:lol:.? 

Live a little:lol:.. 

Jo, det gør da bestemt mit liv mere værd at leve :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...