Hop til indhold
Fyr37dk

Diana i Holsted

Recommended Posts

Så sad man lige på arbejde i går, og ikke havde noget at lave hele dagen. Sad og surfede lidt rundt herinde, og på annoncelight. Begyndte at komme lidt i stemning, og så at Diana var tilbage for en uges tid. Smed en sms til hende, lavede en aftale for 30 minutter, når jeg havde fri fra arbejde. Et hurtigt bad ved hende, og så gik hyggen ellers i gang.

Hun kan klart anbefales. En dejlig sød, smilende pige, der lever sig ind i det, og giver super service.

Jeg når nok ikke at se hende før hun kommer tilbage igen om en måneds tid.

Så skynd jer, snyd ikke jer selv for en god oplevelse.

LAST 7 DAYS ♡.DIANA.♡•° ●Back in Holsted ●Mobilplay and Cash●☆☆♡100%RealPhoto♡.Extra&FullService☆ !!♡☆●ONLY GOOD REWIEWS ON EROGUIDE•●☆WAITING FOR YOU☆●♡♡☆ - Annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Fyr37dk. Når du så tager bad hos hende er det så en del af dine 30 minutter eller ? Grunden til at jeg spørger, er at jeg altid kører på GPbesøg hjemmefra og selvfølgelig nyvasket. 
Har dog været under bruseren i Holsted - det var i pausen mellem første og anden halvleg med Melinda :) Overvejer om jeg ikke skal slå et smut forbi Diana inden hun smutter ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 4.8.2021 at 22:29:

@Fyr37dk. Når du så tager bad hos hende er det så en del af dine 30 minutter eller ? Grunden til at jeg spørger, er at jeg altid kører på GPbesøg hjemmefra og selvfølgelig nyvasket. 
Har dog været under bruseren i Holsted - det var i pausen mellem første og anden halvleg med Melinda :) Overvejer om jeg ikke skal slå et smut forbi Diana inden hun smutter ….

Nej bad før og efter er udenfor den bestilte tid. Jeg er altid ren inden jeg tager hjemmefra, men i dette tilfælde kom jeg direkte fra arbejde, så her var et bad et absolut must. Men er muligheden der, tager jeg altid bad hos pigen, bare for at være helt ren, selv om det sidste jeg gjorde inden jeg tog hjemmefra, var at tørre mig efter badet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede det. Skulle da lige hygge igen med denne dejlige pige inden hun tager hjem (mandag).

Som sædvanligt en dejlig omgang.hun er min favorit og ikke uden en grund. Lækkert blow, 69 og god sex. Og prikken over i 'et at høre hende komme efter en slikke tur. 

Hun er erotisk buttet ja. Men så er brysterne også tilsvarende større. 

Jeg bliver som et barn når jeg ser dem. De skal også have en stor suttetur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...