Hop til indhold
Krebsen80

Tæt på Biltema

Recommended Posts

Støn...

Jeg er simpelthen gået lidt træt i alle de piger som skal have en selfie.. eller dem som ikke svare på mine ellers så høflige spørgsmål til hvor de kan besøges...


Er der ikke en venlig broder der kan linke mig til hvilken pige/piger man kan møde omkring adressen der ligger tæt Biltema... de plejer at være en succes for mig..


PFT. Krebsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 12 timer siden:

Støn...

Jeg er simpelthen gået lidt træt i alle de piger som skal have en selfie.. eller dem som ikke svare på mine ellers så høflige spørgsmål til hvor de kan besøges...


Er der ikke en venlig broder der kan linke mig til hvilken pige/piger man kan møde omkring adressen der ligger tæt Biltema... de plejer at være en succes for mig..


PFT. Krebsen

Her er et par kvalificeret gæt.....og jeg understreger er det kun er gæt, da jeg ikke har besøgt nogen af dem. Begge har dog tidligere været på den adresse, som jeg tænker det er tæt på Bilta i Odense. Adressen huser normalt latinapiger og jeg personligt kan ikke huske jeg er gået utilfreds derfra endnu.

Det værste der kan ske hvis de ikke er der, at man så må ca 1 km længere ned ad samme gade mod centrum for at møde dem.

https://annoncelight.dk/showad/268204

https://annoncelight.dk/showad/302576

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 22 timer siden:

Jeg vil foreslå Lille blondine, som holder til i Skibhuskvarteret:

https://annoncelight.dk/showad/298515

Jeg har for længst rundet mit 10 besøg hos hende og er aldrig gået skuffet derfra.

Jeg har ikke besøgt hende, men største minus i min optik er nok, at hun ikke er så lille som man skulle tro. 1.70 er dog ikke lille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Jeg har ikke besøgt hende, men største minus i min optik er nok, at hun ikke er så lille som man skulle tro. 1.70 er dog ikke lille.

Jeg har besøgt hende tidligere, og der syntes jeg hun var “lille”

men når jeg ser hendes nye billeder og video, så syntes jeg ikke jeg kan kende kroppen mere. Til jer som har besøgt hende, kan det passe at hun er blevet noget større

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Til jer som har besøgt hende, kan det passe at hun er blevet noget større

Vel ikke højere? :huh:170 cm som skrevet vil jeg nu heller ikke betegne som lille.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende tidligere, og der syntes jeg hun var “lille”

men når jeg ser hendes nye billeder og video, så syntes jeg ikke jeg kan kende kroppen mere. Til jer som har besøgt hende, kan det passe at hun er blevet noget større

Efter mit seneste besøg synes jeg hun ser meget bedre ud end på de nyeste billeder. Hun er tilbage i samme form(er) som før Corona-nedlukningen. Med hensyn til højden er hun nok 165-170 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...