Hop til indhold
HardLove

Sweet Anna - Sød sweetheart

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/323434

Jeg har flere gange luret på sweet anna når hendes billeder er dukket op på forsiden herinde, med fortrydelse da hun jo desværre var i københavn, så blev glædeligt overrasket da jeg så hun var kommet til Odense, og blev nødt til at booke et besøg hos hende.

Bookede 30 minutter for 900,- og fik en tid et par timer senere - går ud fra hun har noget at lave :)

Adressen jeg modtog er tæt ved TV2 og stedet med hunde og piber, hvis det siger jer noget. Parkering er nok lidt afhængig af hvor mange der holder der i forvejen, ellers kan man nok godt forvente at skulle gå lidt.

Ingen selfie, men skulle sms'e når jeg stod ved døren, og blev så buzzet ind

Anna er en smuk pige, dejlige kvindelige former, ikke super spinkel, men heller ikke buttet - jeg synes brysterne virker større i  virkeligheden end de gør på billederne, men de er dejlig bløde og berøringsvenlige, ligesom resten af hendes krop, ret meget "girl next door" agtig. - Tænker ikke det er et tvivlsspørgsmål, men for god ordens skyld siger jeg lige at det selvfølgelig er hende på billederne, det er svært at benægte med hendes tatoveringer.

I modsætning til min tidligere anmeldelse af barbara, så er det her den helt modsatte stil, Anna er meget indlevende, smilende og glad og fræk som bare fanden.

Jeg valgte i dagens anledning, ikke at tilkøbe økoblow, men kunne da godt mærke på hendes blow at det helt sikkert er noget hun er god til, så kan da være det skal overvejes til en anden gang.

Hun er ikke bleg for at kysse, og er i det hele taget meget aktiv ift selve akten, måske endda til en grad så jeg synes det virkede som om det hele skulle "rushes" lidt - ikke fordi hun som sådan har travlt med at få en ud af døren, men hun er meget ivrig i sengen, og når jeg prøvede at sætte farten lidt ned, så prøvede hun ihærdigt at få mig til at sætte farten op igen :)

Jeg tog hende i missionær og bagfra, og hun har ikke noget imod at man hiver hende lidt i håret, og klasker hende lidt i røven. Hun har til gengæld noget imod fingre i fissen, det fik jeg er stort polsk nej til. :)

Jeg kom efter 20-25 minutter, og vi brugte den sidste tid på at snakke lidt frem og tilbage om løst og fast, hun kommunikerer egentlig okay på engelsk, men dog ikke perfekt, nogle gange var der en smule vanskeligheder - dog ikke mere end at jeg vil sige kommunikationen var helt fint.

Jeg vil vove at påstå at det højest sandsynligt er hende selv der håndterer sms og booking, mest baseret på hvor hurtigt der blev åbnet på dørtelefonen efter jeg skrev jeg stod foran, men det er vel egentlig ligegyldigt om det er hende eller en anden.

Hun er en sød og dejlig smuk ung pige. God til GFE, og sikkert også til det lidt mere hårde.

Et minus i mine øjne er dog at der bliver bedt om anmeldelse efter besøg, jeg havde nu tænkt mig at skrive en anmeldelse under alle omstændigheder, men synes det skal man gøre på eget initiativ

 

Screenshot_20210802-195422[1053] - Kopi.jpg

Redigeret af HardLove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk velskrevet.

Næsten ligefør man kunne forestille sig at være der selv.:P

Polske piger er dejlige.

ilovepolishgirls2-500x500.jpg

...TV2 er også god, men behold nu fodboldkampene på hovedkanalen og drop prisstigningerne på jeres tillægskanaler.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det et minus at blive bedt om en anmeldelse.

 

Man kan jo bare sige nej men naturligvis er det noget der gavner forretningen hos en dygtig GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardLove skrev, for 3 timer siden:

Et minus i mine øjne er dog at der bliver bedt om anmeldelse efter besøg, jeg havde nu tænkt mig at skrive en anmeldelse under alle omstændigheder, men synes det skal man gøre på eget initiativ

Hvis hun beder om en anmeldelse skal hun dæleme også være sikker i sin sag på at hun har behandlet dig ordentligt... Ellers kan det sagtens give bagslag. Men det var så ikke tilfældet her kan jeg læse. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
HardLove skrev, for 3 timer siden:

Adressen jeg modtog er tæt ved TV2 og stedet med hunde og piber, hvis det siger jer noget

Nej, kan du uddybe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Øv øv øv.... Hvorfor de tatoveringer? De er desværre bare nok til et "nej tak" herfra... :-( Men - hver sin smag for sine penge...

Hun er da lækker , og lidt "maleri" gør da ikke noget på en i forvejen smuk krop ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er nemlig mega Sød og jeg er vild med hendes ydelser, men det løber op :D

Blow uden f.eks koster 100 ekstra ? 
og ellers 200-300 pr. ekstra ydelse :rolleyes:

Tænkte på om man f.eks kan bestille swallow uden også at bestille cim ?..oh hvis man kan det så er den jo nede i halsen og det koster også ekstra jo ? :x

normalt er jeg ikke så vild med tatoverede piger, men lige Anna er en undtagelse..hun har iøvrigt også et par pircinger.…men fuck hun har en dejlig krop og hun giver en rigtig god service.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 22 timer siden:

Øv øv øv.... Hvorfor de tatoveringer? De er desværre bare nok til et "nej tak" herfra... :-( Men - hver sin smag for sine penge...

Jeg er heller ikke glad for tatoos eller andet spas. ducklips, filler, falske patter, osv. Men jeg har lært at leve med tatoos. Sætter grænsen ved plastic bryster og filler, det er ikke min stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Er det hende her? https://nympho.dk/n4312/1899/real-anna/#&gid=1&pid=18
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...